ik wil in heel europa met 1 abonnement draadloos internetten!

Status
Niet open voor verdere reacties.

mevrouwhelder

Gebruiker
Lid geworden
4 jun 2009
kan dat?
ook graag zonder data limit, liefst hoge snelheid etc...
reis vaak tussen duitsland en nl en wil nu graag 1 vast abonnement.
kan bijvoorbeeld met vodafone maar daar moet je weer 55 euro extra betalen p.m. als ik in duitsland ben zit ik p.m. over de 100 euro!
als dit niet kan weet iemand een provider die draadloos door nederland is en ook zonder datalimit, met hoge snelheid en niet al te duur is?

ik heb zelf al gekeken naar xs4all, kpn, telfort, vodafone maar allemaal te duur of data limit of te traag.

verder heeft iemand ervaring of weet iemand meer over "FON" ?

als jullie een tip voor mij hebben heel graag!

alvast bedankt!

mevrouwhelder ;)

Dat zal altijd een probleem blijven ben ik bang.
In het buitenland zal je altijd veel geld kwijt zijn en net zoals bij Vodafone kan je dan wel een extra land toevoegen maar dan ook weer niet heel Europa. Ga je dan weer naar een ander land dan ga je per MB betalen en dat wordt vreselijk duur.Verder is het zo dat je ook inderdaad met je snelheid zit. De eerste GB's heb je een redelijke snelheid maar dan gaat men limiteren. Maar wil je in het buitenland dan ook gaan downloaden of wat wil je gaan doen omdat je een hoge snelheid wil?
Kortom, wat jij wil kost gewoon een hoop geld, het is helaas nog niet anders.
Ik zit zelf bij T Mobile met mijn laptop binnen NL en voor internetten is deze snelheid prima maar ik download verder ook niet veel als ik mobiel internet.

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan