Ik word steeds uitgelogd

Status
Niet open voor verdere reacties.

Julian16

Gebruiker
Lid geworden
4 mei 2007
Als ik naar een website waar ik geregistreerd ben, kan ik aanvinken of ik 'onthouden' wil worden. Als ik dat doe en ik herstart mijn browser (firefox 3) en ik ga terug naar de site dan ben ik uitgelogd. Dit is bij alle sites zo waar ingelogd moet worden.

Ik accepteer cookies, volgens mij staat ook alles goed in de instellingen "Accept cookies from sites. Keep cookies until they expire."

Wie weet wat er aan de hand is?

Doe eens alle cookies en temp files opschonen en begin met een schone lei.
Extra> Opties> privacy> bij privegegevens "Instellingen".
Als daar aangevinkt is wat je wilt (doe eens alles aanvinken), dan Ok.
Nu de knop "Nu wissen" klikken.

Nu bij elke site weer aangevens dat je onthouden moet worden.

Extra> Opties> privacy> bij privegegevens Instellingen

volgens mij zo ja:thumb:

gedaan, maar ik word nog steeds uitgelogd. Zo ook op dit forum

En je vinkt ook aan dat je onthouden wordt?
Firefox als eens geupdate?

Wordt je uitgelogd tijdens het gebruik, of als je de browser eens hebt dichtgegooid?

Heb je misschien een virusscanner ofzo die een optie heft "Privacy gegevens opruimen" ?
Dan kan dat de boosdoener zijn.

Dat vink ik aan ja, ik heb de nieuwe FF versie volgens mij

ik word uitgelogd als ik de browser herstart

ik zal even kijken bij de settings van mijn viruscanner, ik heb avira antivir

[Mod-edit] Onnodige quote verwijderd. Klik “Reageer op vraag” ipv “Quote”. [/edit]
.

Laatst bewerkt door een moderator:
Ik heb helaas ditzelfde probleem, en ben nog niet op een antwoord gestuit. Heb dit altijd al gehad, zowel toen ik Mcafee gebruikte als nu ik AVG (free) gebruik. Vind het ook behoorlijk vervelend, maar heb er helaas mee leren leven. Als iemand een oplossing heeft ben ik heel dankbaar.

Ik heb dat ook wel eens gehad, en was toen opgelost door cookies te verwijderen en in Firefox alle passwords te verwijderen.
Daarna 1x alles opnieuw in moeten voeren bij eerstvolgende bezoek aan een page.
Daarna was het over.

Dus, je kunt nog proberen de password lijst te wissen.

Extra> Opties> Beveiliging> Opgeslagen wachtwoorden.
Klik "Alle verwijderen".

Laatst bewerkt:
Hmm, het zou wel vervelend zijn als dat de enige oplossing is. Ik heb namelijk wel 40+ wachtwoorden opgeslagen, waar ik slechts een klein deel ken. Ik denk dat ik het maar zo laat dan :(

het werkt allemaal niet, als ik kruisje druk en firefox weer opstart moet ik overal opnieuw inloggen :confused: En het rare is dat dit probleem zich opeens voordoet, heb niets verandert volgens mij

@ orian:
Doe dit dan eens met de sites die problemen geven.

@ Julian16:
Als het goed is, hoef je nu nog maar 1x in te loggen per site waar je het wachtwoord van hebt verwijderd.
Als je telkens een vinkje plaatst bij "Wachtwoord onthouden" zou dat goed moeten gaan.

@ beiden:
Het probleem zit em in, als je een keer een foutief wachtwoord hebt ingevoerd, of een cookie is verouderd.
Dan zijn er meerdere cookies, en / of meerderer wachtwoorden voor een bepaalde site.
Dan kan de browser niet kiezen.
Dus van alle sites waar het mis gaat, de regels die je ziet bij wachtwoorden verwijderen.
En daarna de cookies legen zoals ik al eerde aangaf.

Dat doe ik dus, ik verwijder alle cookies en log weer in met het vinkje onthouden aan. Zo ook op deze website, ik moet steeds opnieuw inloggen. En dat is bij alle sites zo

Heb je firefox al eens opnieuw geinstalleerd?

Ik zit met precies hetzelfde probleem, het is zo maar van de een op de andere dag gekomen. Zelfs systeemherstel werkt niet (het lijk wel alsof systeemherstel niks doet met Firefox).

Dat is mooi :)
statusopgelostzt8.png

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan