Bekijk de onderstaande video om te zien hoe je onze site als een web app op je startscherm installeert.
Opmerking: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Dus als ik de partitie verwijder dan en een fat32 partitie aanmaak dan is alles weer goed?Geplaatst door Admin_Frisian
NTFS lukt ook niet onder dos, probeer eens fdisk of anders met de XP cd opstarten (partitie verwijderen en weer aanmaken).
Maar ik heb geen legale cd en hij start niet automatisch opGeplaatst door Admin_Frisian
Het snelste is dacht ik met de XP cd opstarten, parititie verwijderen en weer aan maken, ntfs formatteren, klaar!
Onder fdisk kan het ook wel maar dan moet je de schijf weer opnieuw indelen, formatteren onder fat en later weer ntfs formatteren.
Beetje omslachtig.
hmmmmmmmm kan het niet op een andere manier??Geplaatst door Admin_Frisian
O jee, ik ken het probleem.
Je kan dan nog de officiële opstartdiskettes dowloaden.
Hiermee kan je XP opstarten als je cd het niet doet.
Wel even op de versie letten, anders doet ie het niet.
En leg alvast een stuk of zes klaar want zoveel heb je ongeveer nodig.
http://support.microsoft.com/?kbid=310994
Ja met Fdisk, zoals eerder aangegeven. Opstarten met een Win98(se) opstartfloppy, dan Fdisk opstarten. Met Fdisk de "Non-dos" partities verwijderen. Daarna met Fdisk opnieuw partities aanmaken.Geplaatst door makaveli
hmmmmmmmm kan het niet op een andere manier??
Geplaatst door Admin_Frisian
Maar zonder opstartbare windows cd-rom krijg je XP er niet op.
Dan zou je weer eerst win98 moeten installeren om daarna XP erop te kunnen zetten.
Nog omslachtiger.
Dus, floppy's bij de hand..![]()
Weer wat geleerd :thumb:Geplaatst door m@rio
Zonder opstartbare XP cd krijg je echt in 1 keer xp er wel op.
Opstarten met bootdisk en dan naar de cdrom toegaan bijv e
Dan typ je daarin cd i386 en druk op enter en dan winnt.exe intypen en je installatie begint
We gebruiken essentiële cookies om deze site te laten werken, en optionele cookies om de ervaring te verbeteren.