Ik zie mijn bestanden staan, maar ze geven allemaal een fouutmelding bij openen

Status
Niet open voor verdere reacties.

loic

Gebruiker
Lid geworden
10 mei 2004
Berichten
121
Hoi,

Ik had een crash waardoor ik met moeite gedelete bestanden kon terug halen met een recovery programma, maar nu geeft hij bij alle bestanden een foutmelding dat vista het bestand niet kan openen. Ik krijg meldingen als:

jpg ongeldige afbeelding
word bestand is beschadigd
.pst er zijn geen persoonlijke mappen

Wat kan ik doen? Help mij!
 
Niet veel wat je er kan doen ben ik bang.

Als de bestanden inderdaad niet volledig of beschadigd terug gehaald zijn, kun je niets...
 
Dan zet je toch de backup van je bestanden terug...................... want iedere verstandige pc bezitter heeft ALTIJD een backup van zijn belangrijke bestanden op USB-stick, externe hdd of DVD....................!
 
Laatst bewerkt:
Sorry loic, maar je bent ongeveer al de vierhonderddrieennegentigduizendste in 9 jaar met een vraag als deze. Af en toe word ik er moedeloos van. Ik leef namelijk mee met het ongelofelijke ongerief van het niet meer kunnen bekijken van bestanden, maar wanneer een hele simpele voorzorgsmaatregel als een backupje op één van de genoemde mediums was gemaakt, was er niets aan de hand geweest.
 
Laatst bewerkt:
Klopt, het was de wet van murphy. schijf crash en vlak daarvoor verkeerde schijf geformatteerd. Het is gewoon pijnlijk om meer dan 4000 bestanden en 7000 emails te zien, maar niet te kunnen openen. Auwwwwww
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan