Ik zit in probleemen met phpBB

Status
Niet open voor verdere reacties.

Nivko

Gebruiker
Lid geworden
31 jul 2004
ik wil een smtp instellen dan kunnen mensen als ze zig registreeren een activatie mailtje krijgen en als ze ze wachtwoord vergeten zijn ik had bij smtp server smtp.zonnet.nl gezet want ik heb daar gratis mail wij hebben chello dus moet er staan mail.chello.nl of smtp.zonnet.nl en ik heb bij smtp acount ingevuld nivako@zonnet.nl is me mail van zonnet en me password van zonnet en ik krijg deze fout melding toen ik op wachtwoord vergeten drukte mij forum aderes is www.kt-forum.nl.tt ik heet nivko daar deze foutmelding

Warning: fsockopen, pfsockopen, show_source, php_uname, ini_get, ini_alter, ini_restore, ini_set, getrusage, mysql_list_dbs, get_current_user, set_time_limit, getmyuid, getmypid, dl, leak, listen, chown, chmod, chgrp, realpath, tmpfile, link, mb_send_mail() has been disabled for security reasons in /data/members/free/tripod/nl/k/t/f/ktforum/htdocs/includes/smtp.php on line 109

Warning: Cannot modify header information - headers already sent by (output started at /data/members/free/tripod/nl/k/t/f/ktforum/htdocs/includes/smtp.php:109) in /data/members/free/tripod/nl/k/t/f/ktforum/htdocs/includes/page_header.php on line 475

Warning: Cannot modify header information - headers already sent by (output started at /data/members/free/tripod/nl/k/t/f/ktforum/htdocs/includes/smtp.php:109) in /data/members/free/tripod/nl/k/t/f/ktforum/htdocs/includes/page_header.php on line 477

Warning: Cannot modify header information - headers already sent by (output started at /data/members/free/tripod/nl/k/t/f/ktforum/htdocs/includes/smtp.php:109) in /data/members/free/tripod/nl/k/t/f/ktforum/htdocs/includes/page_header.php on line 478

en er onder

Could not connect to smtp host : :

DEBUG MODE

Line : 111
File : /data/members/free/tripod/nl/k/t/f/ktforum/htdocs/includes/smtp.php

ik zeg vast ik heb me forum bij lycos gehost kan iemand me helpen ik zit hier heel lang mee neem contact met me op me email aderes is nivako@zonnet.nl dus help me alsjeblieft ik ben pas 10 dus.....

Het is bij lycos niet nodig om een externe smtp te gebruiken, je kunt ook gebruik maken van de e-mail functie in het bord.

Bij het admin paneel:
General admin
Configuration

Bij het onderdeel Email settings (helemaal onder aan de pagina) het volgende:

Admin email adress: <jouw email adres>
Email signature: <eigen keuze>
Use smtp server for email: NO

Overige velden: Leeglaten.

De email wordt dan gewoon verstuurd via de mail() functie van php, welke bij lycos geactiveerd is.

Geplaatst door typefreak
Het is bij lycos niet nodig om een externe smtp te gebruiken, je kunt ook gebruik maken van de e-mail functie in het bord.

Bij het admin paneel:
General admin
Configuration

Bij het onderdeel Email settings (helemaal onder aan de pagina) het volgende:

Admin email adress: <jouw email adres>
Email signature: <eigen keuze>
Use smtp server for email: NO

Overige velden: Leeglaten.

De email wordt dan gewoon verstuurd via de mail() functie van php, welke bij lycos geactiveerd is.
Dankje wel.

Status
Niet open voor verdere reacties.

Nieuwste berichten

Terug
Bovenaan Onderaan