Ik zit met een probleem (HDD)

Status
Niet open voor verdere reacties.

plukkies

Gebruiker
Lid geworden
1 jun 2013
Beste Helpmij'ers,

Ik was met HDD Regenerator bezig om mijn bad sectors te repairen van mijn HDD. Dit heb ik op een moment geeindigd omdat ik het vannacht aan wou zetten. Nu boot ik mijn Windows op (User files zitten op HDD) en word mijn HDD niet meer herkend. Als ik weer HDD Regenerator opstart in USB herkend hij daar de HDD ook niet meer.....

Plukkies

Edit: Schijf word door BIOS als 0,0 gb gezien, terwijl hij 500 gb is.

Laatst bewerkt:
Dit soort processen kun je beter nooit onderbreken.....
Maar je hebt natuurlijk een backup van de gegevens/users files...
PS: hang hem eens aan een andere pc.

Nope geen backup! Iets wat ik altijd al moest doen.....

HDD aan ander pc gehangen, heleboel bestanden kwijt.

Edit: HDD werd niet herkend.... Keek naar de verkeerde schijf. Meeste bestanden die op die schijf staan kunnen wel kwijt. Heb ik namelijk vooral op Internet gezet. De vraag nu is, kan ik nog die schijf formatteren?

Laatst bewerkt door een moderator:
Tja.. 100.000 keer gehoord al.. nu dus 100.001 maal.... en bijna altijd "Iets wat ik altijd al moest doen....."
Het is een harde les... maar is niet anders...

Tip: probeer met recovery software nog te redden wat er te redden valt... nadat je eerst die files die je nog bij kunt een kopie van maakt.
Hang de schijf NIET meer in je systeem alleen aan die andere. Anders raak je nog meer kwijt (agv tijdelijke bestanden die ruimt nodig hebben)...

Recovery progs;
Testdisk, lastig maar goed.
GetDataBack, goe maar niet gratis, wle een trial.
Rest... zie forum... het komt zo vaak langs...
Die progs MOET je dus op die ander pc installeren.

De edit kwam net te laat aan... Idd het was een harde les... Nooit geweten dat backups zo belangrijk waren.

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan