ik zoek de gepaste cheat codes voor de Sims 2 en uitbreidingen!

Status
Niet open voor verdere reacties.

tommyymmot

Gebruiker
Lid geworden
17 feb 2008
Goeiemorgen,

Ik zoek cheat codes voor de Sims 2 en uitbreidingen,momenteel heb ik enkel als spellen (cd/dvd) De Sims 2,Deluxe en De Sims 2,Seizoenen.
En zoek dus alle,maar dan ook echt alle cheat codes die er maar bestaan,die dan ook ECHT werken in De Sims 2... het vervelende is vooral in De Sims als ze douchen en naar het toilet gaan altijd van die blokjes ervoor,heeft iemand die code om die blokjes voorgoed weg te krijgen,en zo te houden?
En kun je stap voor stap uitleggen wat ik precies moet doen?
Bedankt Tommy!!!:thumb::cool:

vraag over het vastzetten seizoenen

hallo wie kan mij helpen, ik ben helaas het instructieboekje van Sims 2 seizoenen zoek geraakt, en ik zoe graag willen weten wat de code is om de seizoenen vast te zetten. wie kan mij die code even geven bvd.

hallo wie kan mij helpen, ik ben helaas het instructieboekje van Sims 2 seizoenen zoek geraakt, en ik zoe graag willen weten wat de code is om de seizoenen vast te zetten. wie kan mij die code even geven bvd.

Check de links gegeven in dit toppic.

Breek a.u.b. niet nog eens in bij andermans thread. ;)

pro beer eens te typen in de cheat mode :

Bool prop testing cheats enabled true

dan kan je alles .. zelf de prullebak buiten verkopen ..:D

Moveobjects On

pro beer eens te typen in de cheat mode :

Bool prop testing cheats enabled true

dan kan je alles .. zelf de prullebak buiten verkopen ..:D

Ik wil niet vervelend zijn, maar ik denk dat je de cheat 'Moveobjects On' bedoeld. 'Boolprop testingcheatsenabled True' is om je humeur-balkjes te vullen, je vaardigheden en nog meer, je moet gewoon -- In de buurt -- de code intypen, bij je Sims ergens in een balkje van je humeur of vaardigheid te klikken en het word tot daar gevuld. Opmerking: Bij vaardigheden moet je niet klikken, maar van streepje een slepen, snappen jullie? Je kan ook, terwijl je SHIFT ingedrukt houd, op een Sim klikken komen er allerlei (Engelse) opties, of kies bij Maak-Een-Sim de hoofdletter N als achternaam, dan kun je nog meer outfits enzo kiezen, als je met de famillie klaar bent een andere achternaam intypen.

Cheatscherm openen: CTRL SHIFT C

LET OP! De 'Moveobjects On' cheat deactiveren als je naar de stand Leven gaat of naar de buurt door 'Moveobjects Off' in te typen. Anders wordt (Bij mij ten minste) alles wat je opslaat op de kavel meteen gewist. 'Boolprop Testingcheatsenabled True' is niet gevaarlijk, maar je kan hem uitschakelen met 'Boolprop Testingcheatsenabled False'.

Ik wil niet onaardig zijn, tegen niemand niet, maar volgens mij bekijkt niemand het LeesMij-bestand hè? Als je dat opent zul je alle codes van De Sims 2 zien. Op de boolProp testingCheatsEnabled [true/false] na.;)

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan