Je gebruikt een verouderde webbrowser. Het kan mogelijk deze of andere websites niet correct weergeven. Het is raadzaam om je webbrowser te upgraden of een browser zoals Microsoft Edge of Google Chrome te gebruiken.
Ik zoek de naam van een programma dat je ramgeheugen vrijmaakt...
Kheb ooit es een progje zien staan dat na het openen van een programma, je ramgeheugen volledig vrijmaakt. Windows maakt immers niet alles vrij na het sluiten van een programma, weet iemand hoe deze noemt? Ik hoop nu wel dat dit programma geen 100 mb ram nodig heeft
Zo'n programma heeft absoluut geen zin (Windows kan het geheugen prima zelf beheren), maar als je er per se een wilt proberen: klik.
Bijkomend nadeel (afgezien van het feit dat het zinloos is) is dat programma's die je eerder gestart en gesloten hebt weer helemaal in het geheugen geladen moeten worden, waardoor ze langer over het opstarten doen.
(Een programma dat systeembronnen zou vrijmaken zou wél zinvol zijn, maar dat bestaat helaas niet.)
Guus.
Edit: op die pagina staat "Sooner or later you have to reboot your computer to make it work faster."
En dat komt dus niet doordat er geen RAM-geheugen meer vrij is, maar doordat je systeembronnen (bijna) uitgeput zijn.
Edit 2: ergens anders lees ik "Note: WinXP has a very state-of-the-art memory management, and you won't notice any performance improvement when using memory optimizers. All such optimizers/boosters available on the market - both freeware and trialware - are useless for XP and others to follow."
En aangezien je XP gebruikt...