Je gebruikt een verouderde webbrowser. Het kan mogelijk deze of andere websites niet correct weergeven. Het is raadzaam om je webbrowser te upgraden of een browser zoals Microsoft Edge of Google Chrome te gebruiken.
ik vroeg me af of er een progie bestond dat bijhoud welke programma's er worden geopend , er zitten regelmatig andere mensen op mijn pc en het werken met een gast account vind ik niet zo handig vandaar dat ik wilde vragen of er een programma bestaat dat bijhoud welke programma's er worden opgestart ??
bedankt voor je reactie alleen ik snap nix van de installatie van et programma en hoe het nou precies werkt , ik heb nog nooit met zuk soort progie's gewerkt en wil niet graag overkomen als iemand die er nix van snapt
is er toevallig ook nog zo'n progie in het nederlands vind ik toch altijd wel beter werken ...
Het woord sfyklg moet je ingeven tijdens de installatie.
Het principe is zo dat je enkel met die combinatie van letters na elkaar in te typen je keylogger zichtbaar kan maken.
Tijdens de installatie testen ze je of je wel door hebt wat je moet typen, anders ga je je eigen keylogger nooit zien.
Dus gewoon sfyklg ingeven. Na installatie geef je opnieuw sfyklg in en dan springt de keylogger op. Nu kan je dat woord veranderen naar iets wat voor jou gemakkelijk is.
Enkel met dat "magisch woord" maak je de keylogger zichtbaar.
ik snap wat je bedoelt maar als ik nu opnieuw op de setup tik zedgt hij dat ik hem al geinstalleerd heb maar ik zie hem nergens staan in start niet en in de verkennern niet
ik heb dat magische woord al ingetypt bij de installatie maar als ik de setup die ik gedownload heb nog een keer probeer uit te voeren zegt hij dat ik hem al geinstalleerd heb maar ik zie hem nergerns staan
et wil nie lukke hoor maar moet ik op enter drukken da ofzo nadat ik het heb ingetypt in het kladblok of moet ik het opslaan ofzow ik snap niet echt wat je bedoel