Ik zoek een ervaren programmeur om mee te lopen

Status
Niet open voor verdere reacties.

Clemens Schalkw

Gebruiker
Lid geworden
5 dec 2007
Ik zou graag met een ervaren programmeur mee willen kijken bij het opzetten van een professioneel Java project.

Ik werk nu sinds april 2008 dagelijks met Java, maar mijn werk bestaat voornamelijk uit het extenden van een bepaalde class en daar de custom-wijzigingen op aan brengen voor een klant.

Ik ben dus niet opzoek naar (betaald) werk, maar echt om te leren.
Het werk dat ik zal doen zal ik dan ook voornamelijk 's avonds en in het weekend moeten kunnen doen. Opzich moet dat natuurlijk geen probleem zijn als het project in svn wordt gezet.
Uiteraard zijn overlegmomenten mogelijk.

Als hier niemand zit die me hieraan kan helpen, misschien weten jullie dan wel hoe en waar ik dit verder zou kunnen vragen.

Alvast bedankt!

Goed initiatief!

Ik denk dat ik je wel kan helpen.

Voor een kennis van me ben ik bezig met een project waarvoor geen deadline is vastgesteld, omdat ik het zelf vrij druk heb met de ontwikkeling van een ander (betaald) softwarepakket wil ik jou wel de kans geven om het een en ander te leren mbt OOP, GUI bouwen en werken met JAVA en MySQL.
Ik heb het project zelf ook als vriendendienst aangenomen, dus ik word er over jouw rug niet wijzer van.

Stuur maar een PM of een mailtje als je interesse hebt.

Toch nog maar een keer proberen.
Helaas is het contact niet helemaal goed verlopen.
Ik ben dus eigenlijk weer op zoek naar iemand die mij verder kan helpen in mijn ontwikkeling als Java Software Developer.

Ik zelf kan je niet verder helpen.. Ben wel ervaren programmeur, maar omdat ik bij een bedrijf werk is de code niet openbaar...
Maar je zou ook kunnen proberen om je aan te sluiten bij een open source project.

Kijk eens op Sourceforge, hier staan heel veel open source projecten.
Zoek hier een klein project, (waar nog wat wel aan ontwikkeld wordt) en van een onderwerp waar je veel van weet..
De meeste mensen vinden het erg leuk als je meehelpt en willen je dan vast ook helpen als je vast zit..

Gr.

Bedankt. Ik ga hier zeker naar kijken.
Ik heb inmiddels wel een paar bedrijven die niet negatief staan tegenover mijn idee.
Ik hoop dat hier iets uitkomt. ik zal Sourceforge eens afstruinen.

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan