ik zoek een font

Status
Niet open voor verdere reacties.

Artanis

Gebruiker
Lid geworden
9 apr 2010
Ik zit ff te googlen naar fonts, en dacht ik vraag het hier gewoon ff,

IK zoek de font Arial Black maar kan hem niet vinden, in ieder geval niet gratis

Alvast ty

Je kunt, tenminste niet zonder flash of javascript trucs te gebruiken, gene willekeurige fonts in je website gebruiken en verwachten dat mensen die ook zullen zien. Over het algemeen zullen mensen alleen die fonts kunnen zien die op hun eigen PC geïnstalleerd staan. Met @font-face kunnen een aantal browsers weliswaar fonts van je site downloaden maar dat mag je alleen met open fonts doen, tenzij je bereid bent die in de buidel te tasten voor licentiekosten.

Arial Black is een standaard lettertype van Word. En in W7 onder lettertypes staat hij ook gewoon vermeld. In de NL-versie is dat Arial Zwart. En in Google zijn ook vele fonts gratis te downloaden, ook Arial Black. Een kwestie van even zoeken. B.v. :http://www.fontyukle.com/en/1,Arial+Black

Laatst bewerkt:
Je kunt, tenminste niet zonder flash of javascript trucs te gebruiken, gene willekeurige fonts in je website gebruiken en verwachten dat mensen die ook zullen zien. Over het algemeen zullen mensen alleen die fonts kunnen zien die op hun eigen PC geïnstalleerd staan. Met @font-face kunnen een aantal browsers weliswaar fonts van je site downloaden maar dat mag je alleen met open fonts doen, tenzij je bereid bent die in de buidel te tasten voor licentiekosten.

Ik snap dat je niet kunt verwachten dat mensen die hebben, maar wil ze alleen maar in me menu verwerken en dat worden dus plaatjes

@krolik
Die link die je stuurde had ik idd al gezien, maar moet de gewoone versie hebben en niet de bold, atalic, tr versie

Weet iemand misschien nog ergens?

alvast bedankt

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan