ik zoek een laptop help me

• Onderwerp starter Onderwerp starter eeyk
  • Startdatum Startdatum
Status
Niet open voor verdere reacties.

eeyk

Terugkerende gebruiker
Lid geworden
28 mrt 2007
kan iemand mijn helpen ik ben al naar paar winkels geweest maar overal zijn de laptops erg duur en je krijg en weinig voor terug

Bijvoorbeeld 800 euro en je krijg er een ATI mobily card in

ik zoek een laptop die een spel aankan dus op medium of zo.
als voorbeeld Call of duty modern warfare 2

Windows : 7 HP (home premium)
Processor : 2.5 / 2.7 Core Duo ( het liefst Intel)
Video Kaart : Nvidia geforce (250 / 240 or beter mag ook iets lager)
Hard disk : 700 / 500 Gig

18 / 17 inch
mijn budget 750 Euro.

waar ben ik al geweest. : Dixons / Its / Prijstoppers / Dynabyte / ComputerKrakers

Een mooie laptop. Maar aangezien hij ook spellen moet kunnen spelen raad ik je aan toch voor een groter scherm te gaan 15.6" is niet heel groot. Ik speel zelf ook op de laptop een online spel maar mijn 17" scherm is geen luxe.....veel al is dat zelfs nog aan de kleine kant.

Maar voor prestaties is hij niet verkeerd.

ik heb hier nog 2 laptops liggen een uit 2004 ( 1,6 Processor ) 13 inch volgens mij
en een uit 2006 ( 1,8 processor ) 15 inch maar het valt me op ik wil het liefst HP hebben maar die hebben alleen maar van die baggeren Video kaarten in hun notebooks

Je zult concessies moeten doen ben ik bang. Ik ben eigenlijk tevreden over de acer...maar die ik heb is duidelijk niet voor gaming gemaakt. (in bepaalde delen van het spel dat ik speel loopt de computer vast). Maar daar kom je pas later achter. Laptops zijn makkelijk maar goede zijn heel duur en ze gaan geen jaren mee voor als je graag vernieuwende dingen wilt doen.

Ik kan nu niet echt duidelijk zeggen welke laptop de best is voor dat geld. Maar die je linkte is zeker een goede keuze. Weet trouwens niet de systeem eisen van MWF2...

Pfft die genen waar voor ik die zo'n computer zoekt vind acer niks das erg ku*

Ehm ja ....dat zeggen meer mensen. Maar acer is voor die prijs niet verkeerd. Ik lees net dat je een tussenpersoon bent? :confused:

zoals ik al zei voor dat geld zijn de opties beperkt. Maar het zal ook aan de manier van gebruiken liggen. En ja het voornaamste is wat wil hij/zij ermee doen?

Nou het is voor me vader eigenlijk die is op zoek naar een laptop maar hij weet niet veel af van hardware hij weet wel wat het is maar niet de juiste samen stellingen.

Het probleem met Acer is dat als er iets mis mee is dat je nooit geholpen word

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan