Ik zoek een naam voor een Gamekanaal?

Status
Niet open voor verdere reacties.

milanees11

Nieuwe gebruiker
Lid geworden
24 jul 2013
Berichten
3
Hallo,

Ik ga een gamekanaal beginnen en dat lukt allemaal alleen kan ik geen orginele naam bedenken. Ik ga het met een paar mensen doen dus ik hoor graag als jullie leuke namen hebben.
 
Nou het is eerder niet alleen voor mij wat het is voor meerdere mensen en wil jij meedoen?
 
Ben zelf veels te druk met het maken van een fpshooter game en sp-mods, maar vind t leuk dat je
dit wilt opzetten. Raad je alleen wel aan om er dan iets speciaals van te maken. Want Youtube zit al
vol met mensen die een filmpje uploaden van wanneer ze gamen, (soms met een klein windowtje van
hun gezicht in de hoek van het beeld). Daarvan zijn er zoveel, dat mocht je zoiets beginnen dan zullen
weinig bezoekers naar je komen kijken, omdat er al zoveel van zijn.

Wat je zou kunnen doen is games bespreken, of mods. Of iets anders bedenken, want enkel gewoon een
game filmen terwijl het gespeeld wordt, daarop zitten nog maar weinig mensen te wachten. En ik denk
dat je toch succes wilt hebben en zoveel mogelijk hits wilt krijgen?

Ben benieuwd waarmee je komt,
heel veel succes!

Leon
 
Ik doe niet mee, bedankt voor het aanbod. Als je zover bent kan je me de kanaalnaam geven, misschien dat ik een gastrolletje doe ofzo...
GrawlGamers, zomaar uit de duim gezogen?
 
Graw
Ghost Recon Advanced Warfighter.
great fps.

leon
 
Ik wil wel helpen

Nou het is eerder niet alleen voor mij wat het is voor meerdere mensen en wil jij meedoen?

Hey! Ik kan je helpen door samen op te nemen. Ik wil al heel lang een game kanaal samen met iemand dus ik ging kijken dus ik kwam hier awnser soon Plzz
 
Zoals SPY al zei, doe iets meer dan een gamekanaal. Maak een multimedia kanaal. Bespreek Games en films; ga vloggen en natuurlijk ook gamen. Ik zou graag mee willen doen maar ik heb er geen tijd voor en m'n pc trekt geen games. Probeer vooral te gamen met vrienden. Dat maakt het leuker om naar te kijken en makkelijker voor jou om op te nemen omdat je sneller gesprekken en onderwerpen verzint. Minecraft is bijvoorbeeld leuk met vrienden, maar doe niet teveel minecraft.

In namen verzinnen ben ik niet goed maar ik weet wel dat er geen cijfers in de naam moeten zitten :)
Misschien een random name generator gebruiken en daar iets leuks van maken. Je weet maar nooit.

En natuurlijk, geef niet te snel op maar blijf proberen en blijf regelmatig video's uploaden. Probeer eventueel een gastrol te krijgen bij een iets groter kanaal.
 
Laatst bewerkt:
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan