Ik zoek een nieuwe PC (800 euro)

Status
Niet open voor verdere reacties.
Sorry, ik begreep je verkeerd, dacht dat je het over de nieuwe processors van Intel had, te snel gelezen.

Met alle drie de pc's kun je upgraden naar Windows 7, geen probleem.

Best knap dat je dit kan zeggen, want volgens mij zijn de systeemeisen nog niet bekend. Of heb ik iets gemist?
Maar ik denk ook wel dat hij op al die pc's, ook die samengestelde van mij en raoul, windows 7 kan draaien. Micrsoft zal wel proberen om de eisen niet weer ontzettend hoog te leggen...

Stefan:
Het probleem is dat jij nul komma nul verstand van hardware hebt. Dat geeft verder niet, maar dat maakt het wel moeilijk om te kiezen. Ik heb bijv hetzelfde met auto's. Ik zou graag een andere auto willen, maar ik heb er nul komma nul verstand van.
Dus je zal gewoon een keuze moeten maken, of je moet je verdiepen in wat alles nu betekent.

Om je een idee te geven:

Jij wilt een game-kaart: Zet nu van alle pc's de videokaart naast elkaar.
Zoek op internet de verschillen tussen de kaarten en geef zo de kaarten een plus of een minpunt

De processors kan je op dezelfde manier beoordelen. De in jouw ogen beste geef je een pluspunt.

De harde schijf: zet die naast elkaar: de grootste geef je een pluspunt.

Al het andere is veel minder belangrijk. De voeding is dan wel belangrijk als je zelf een systeem gaat bouwen, maar bij een gekocht compleet systeem geeft de leverancier gewoon garantie.

toch raar. Hij loopt te klagen dat zijn draadjes dood zijn, maar zelf reageert hij ook niet. Waarom zouden wij dan wel op hem blijven reageren?

toch raar. Hij loopt te klagen dat zijn draadjes dood zijn, maar zelf reageert hij ook niet. Waarom zouden wij dan wel op hem blijven reageren?

En ik heb hem per email ook nog een leuke aanbieding gedaan, maar helaas inderdaad....

En ik heb hem per email ook nog een leuke aanbieding gedaan, maar helaas inderdaad....

Ik open dit topic over 3weken nog een keer.. dan maak ik wel een nieuwe, dus MOD..
Slotje erop a.u.b.

Laatst bewerkt:
Ja, maar ik heb liever niet een gekopieerde Vista:)..
Ik open dit topic over 3weken nog een keer.. dan maak ik wel een nieuwe, dus MOD..
Slotje erop a.u.b.
Waar ben je nou mee bezig stefankoop. De helpers zijn hier al dagen bezig jou van goed advies te dienen. En na 43 reacties kom jij met de mededeling dat je over 3 weken weer een nieuwe topic gaat openen. Begrijp wel dat deze dan direct gesloten gaat worden. Ik vind dit echt ongelofelijk zoals jij met de geboden hulp omgaat, dit getuigt van maximale disrespect t.o.v. de helpers.

Waar ben je nou mee bezig stefankoop. De helpers zijn hier al dagen bezig jou van goed advies te dienen. En na 43 reacties kom jij met de mededeling dat je over 3 weken weer een nieuwe topic gaat openen. Begrijp wel dat deze dan direct gesloten gaat worden. Ik vind dit echt ongelofelijk zoals jij met de geboden hulp omgaat, dit getuigt van maximale disrespect t.o.v. de helpers.

Sorry maar ik heb iedereen hartstikke bedankt, ben er zelf ook een stuk wijzer van geworden!

Mensen Die Gereageert Hebben! JULLIE ZIJN TOPPERS!!:thumb::thumb::thumb::thumb::thumb::thumb::thumb::thumb::thumb::thumb::thumb::thumb::thumb::thumb::thumb::thumb:

Laatst bewerkt door een moderator:
Goed hier gaat een slot op. Geen nieuwe topic over dit onderwerp meer. Ook niet over drie weken, die zal direct gesloten worden.

Wil je verder gaan, dan kun je mij een mail sturen met de link van je topic. We blijven niet aan de gang met nieuwe topic's, om die vervolgens te moeten sluiten of samen te voegen.

Laatst bewerkt:
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan