Ik zoek een programma (bot?) die o.a. toetsencombinaties voor je uitvoert.

Status
Niet open voor verdere reacties.

sedel

Gebruiker
Lid geworden
18 okt 2012
Heb je misschien tips voor mij?
Ik wil gegevens (vanuit een excel bestand) in voeren in een programma en dat automatisch laten doen.

Maar ik ben op zoek naar iets wat:

drukt op F11, een gegeven invoert van een excel bestand (alt + tab gevolgd door "home" cursor down, ctrl+c, alt+tab, ctrl+v), drukt op enter, drukt op alt+a, intypt "co" 2, seconden wacht en dan intypt "wl_F", drukt op enter, vervolgens 2 keer Alt+o drukt, op tab druk en weer gegevens invoert van excel. dan vervolgens klikt op een standaard text die aangegeven staat in het programma en dan weer in een vakje gaat staan en verder gaat met nog tig handelingen

nu dacht ik (als noob zijnde) is er niet een programmatje waar je een bepaalde hoeveelheid aan "acties" kan instellen (denk aan de toetscombinaties) en die ze vervolgens voor je uitvoert? of is dit echt way to complicated?

extra toevoeging: in word en excel zijn hier mogelijkheden toe (macro's?) maar ik ben dus opzoek naar een programma die ook buiten word en excel handelingen kan doen, kan switchen tussen programma's (eentje met een opname knop net als in word die je acties opneemt zou natuurlijk ideaal zijn :d)

Laatst bewerkt:
Niet bizar veel, maar alle hulp kan ik gebruiken, (worst case scenario moet ik me C++ boek maar eens uit zijn folie halen (A))

Laatst bewerkt:
Ik ga even lekker puzzelen met die sendkeys site, dankjewel ^-^

Laatst bewerkt:
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan