ik zoek een reklame programa ???

• Onderwerp starter Onderwerp starter hasie
  • Startdatum Startdatum
Status
Niet open voor verdere reacties.

hasie

Terugkerende gebruiker
Lid geworden
8 sep 2000
hoi iedereen ik zoek een programa waarbij ik lettertypes op ballonnen op een a4 zet b v
dat ik die dan weer uitknip en het gaat spuiten op een plaat
vroeger had je iets van (banner ?nog wat) daar kon je dus een txt zetten de lengte ervan bepalen op hoeveel pagina`s die moest komen en of dat de letters in ballonetjes en of sterretjes moest komen enz enz
weet iemand de naam ervan of heeft iemand die programa nog het was een dos progje ik had het toen op een floppy
mag ook een andere programa wezen als het maar de zelfde idee is
ook al heb je de programa zelf niet als je maar een naam weet voor mij
mijn dank is groot
groetjes
hasie

nog niemand een idee ???
zie http://www.123sticker.nl/indexnl.html
en dan plakletters zo iets wil ik dus hebben aleen wil ik dit met a4 uitprinten dan uitsnijden
er hoeven niet persee ballonnen ofzo erbij te zijn

Dat is lang geleden zeg, pakweg begin jaren 90 of zo, werkend onder dos, op die slappe diskettes?? Maar was het niet printmagic of printmaster??? De ballonnen komen me bekend voor, de banner eveneens, en ik herinner me dat er ook ettelijke fonts bijzaten waardoor je een kaartje kon versturen.

Reageer even als het bovenstaande wat zegt, ik zal dan een dezer dagen eens mijn schoenendoos gaan opzoeken met prehistorische zaken.

groetjes

Math Wenders

Geplaatst door mathwenders
Dat is lang geleden zeg, pakweg begin jaren 90 of zo, werkend onder dos, op die slappe diskettes?? Maar was het niet printmagic of printmaster??? De ballonnen komen me bekend voor, de banner eveneens, en ik herinner me dat er ook ettelijke fonts bijzaten waardoor je een kaartje kon versturen.

Reageer even als het bovenstaande wat zegt, ik zal dan een dezer dagen eens mijn schoenendoos gaan opzoeken met prehistorische zaken.

groetjes

Math Wenders

mathwenders
ik denk dat we over de zelfde praten
aleen van die kaart versturen weet ik niet
maar je kon maar twee regels onderelkaar typen en daarna kon je de txt ballontjes met of zonder en nog heleboel andere soorten tilatijntjes kiezen
dus we praten over het zelfde ja
als je het voor mij wil zoeken graaaaag
mijn dank is alvast ergggg grooot

groetjes
hasie

Hasie

Enkele dagen geduld, ik moet ver zoeken. Maar mijn broer is eveneens een verzamelaar dus er is goede hoop.

groetjes

math wenders

Hasie

Enkele dagen geduld, ik moet ver zoeken. Maar mijn broer is eveneens een verzamelaar dus er is goede hoop.

groetjes

math wenders

ik wacht met smart:)

peter
dit is ook wel een leuke maar vind het nog steeds niet zo leuk als die banner??? die was echt simpel en goed voor zijn tijd
maar tof:thumb: bedankt dat je toch voor mij heb willen zoeken

groetjes
hasie

mathwenders

heb je het al kunnen vinden?????????

:o ik wacht ;)

groetjes
hasie

Hasie

Hebbes (gevonden).

ik stuur je een mail