Ik zoek een spel voor de pc!

Status
Niet open voor verdere reacties.

gast0444

Gebruiker
Lid geworden
8 mei 2011
Hallo allemaal

Ik wil graag een spel waarbij je eigenlijk een beetje moet overleven. ''Geen zombies van Call of Duty''.
Ik zoek een soort van I am Alive. Of The last of us.
Ik wil ook graag dat het een beetje verwoeste stad is en dat er planten op de muren groeien,
Een beetje in de toekomst (NIET 2900 of zo maar rond de 2040). Ik zoek een spel met zo iets erin.
Maar waarom geen I am Alive?; Omdat er geen bomen zijn, En dat het spel steeds de zelfde dingen heeft voorbeeld gebouwen en al die dingen.
Wat ik van The Last of Us vind is dat het geweldig is maar, Alleen hij is voor de PS3 en het is nog niet uit
Dus ik wou aan jullie vragen of er z'n soort spel zou zijn?

Met vriendelijke groeten, gast0444

Laatst bewerkt door een moderator:
Vond Fall-Out Vagas wel gein, wel wat ouder en nog ouder 3, wel langer maar met meer opties in de game.

Fallout is meer in de woestijn, Als ik het nu zo zie. Ik wil meer gebouwen en bomen en meer planten.

Laatst bewerkt:
Left 4 dead (2)?

Verder heb ik niet echt veel games waaraan jouw eisen moeten voldoen.

PS: Probeer ravage op steam, tis dit weekend nog gratis. (altijd de moeite waard :P)

Wacht je toch op de PC release van The Last of Us? als die tenminste wordt uitgebracht voor de PC.

@ugattie1611
Left 4 dead 2 en 1 heb ik al. En ik heb eff die spel uitgeprobeerd en hij eigenlijk best wel gaaf!

@Lange Pier Ja maar het is nog in verwachting of the voor de pc komt, Tot nu toe is het alleen maar voor de PS3.

Laatst bewerkt:
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan