Ik zoek een up en dowload meter

Status
Niet open voor verdere reacties.

Indalo

Gebruiker
Lid geworden
21 okt 2001
Hoi
Ik zoek een up en dowload meter die het maand totaal kan bij houden .Een tool die opstart met een verbinding ook bv mail binnenhalen en die het verbruik bijhouden. Zo dat ik op het eind van de maand een totaal overzicht krijg. Ik weet dat ik veel eisend ben maar bestat er zo iets. Waarom ? Mijn provider zet de 27 van de maand de teller op nul maar als ik dan kijk naar het verbruik staat er soms al een GB in. Volgens hun is dat normaal

Dank voor u hulp

Beschrijving van de DU-meter van B.Kat: (geplukt van de site)

DU is Meter een machtig en gebruikersvriendelijk werktuig dat aan de gelegenheid u geeft om uw Internet aansluiting meer efficiënt te gebruiken. De DU Meter verhuurt ziet u hoe veel van uw volledig bandbreedte potentieel eigenlijk wordt benut door het tonen aan enig gegeven punt ofwel van een directe grafiek, numerieke tentoonstelling, ofwel beide. Het werkt met inbel, ISDN, Kabel Modem en Ethernet kaarten. De DU Meter kan gevormd worden keurig in de lege plaats op uw browser toolbar te passen en te waardevolle bureau realestate bewaren. Het gebruikt ook enkel een heel kleine hoeveelheid van Windows hulpbronnen en herinnering.

DU is Meter een zelfstandig nutsbedrijf wiens installatie geen beekt, verandert naar uw Windows systeembestanden. De huidige versie omvat enkele geweldige kenmerken, inclusief volledige hakken hout capaciteiten, auto-huid, een optie om het DU Meter raam onderschrift, de bekwaamheid te verwijderen om met Windows en een uitlezen in te laden ofwel kilobytes per seconde ofwel kilobits per seconde die naar uw eigen modem geklommen worden kan, download capaciteiten. De DU Meter omvat ook een handige stopwatch die nauwkeurig tijden en downloaden bericht de gemiddelde overdrachtsnelheid bovendien volledige verenigbaarheid met Windows 95/98/ME en NT 4.0/2000/XP.

Erg handig die vertaalcomputers enzo...maar voor mij hoeft deze niet meer ;)

Op basis van een vertaling?

Ik gebruik du-meter al jaren met plezier. Enig nadeel, het is niet gratis

Ja op basis van een vertaling. Als het op zo'n manier vertaald wordt is voor mij het vertrouwen in het product al voor een héél groot gedeelte weg. Als er dan ook nog 2 alternatieven geboden worden is de keus snel gemaakt :cool:

Hmm ok...niet verder gekeken dan dat ik zou moeten doen :eek:

:D

Je hoeft het voor mij niet te gebruiken maar de 1e link die gegeven wordt voor DU-meter is niet echt gunstig voor het programma

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan