Ik zoek een webhosting

Status
Niet open voor verdere reacties.

Senneweb

Gebruiker
Lid geworden
11 jun 2010
Beste,

Ik zoek een webhosting die de volgende dingen ondersteunt.

*Cronjob (zeker nodig!)
*Onberperkte webdataverkeer (niet echt van belang maar mooi meegenomen)
*Een groot genoege webruimte van meer dan 1GB
*Webmail
*Een .nl domein

Het is voor een spel op te draaien..

Mvg

Je "eis" van onbeperkt dataverkeer ga je nooit tegenkomen.
Onbeperkt dataverkeer bestaat namelijk niet.

Kijk eens op www.antagonist.nl

Je "eis" van onbeperkt dataverkeer ga je nooit tegenkomen.
Onbeperkt dataverkeer bestaat namelijk niet.

Kijk eens op www.antagonist.nl

Onbeperkte dataverkeer bestaat kijk maar op one.com
Maar ze hebben geen cron ondersteuning

ik kijk nu op jou website aanbevolen door jou zit er mooi uit.

Onbeperkte dataverkeer bestaat kijk maar op one.com
Uit de algemene voorwaarden van One.com
Verkeer is in principe onbeperkt. Maar het verkeer dient wel redelijk te zijn en niet het verkeer van andere gebruikers verstoren. Als het verkeer van een klant het verkeer van andere klanten verstoort, behoudt One.com zich het recht voor om het webhotel van de eerstgenoemde klant te sluiten zonder voorafgaande kennisgeving en / of een afzonderlijk tarief voor het verkeer in rekening te brengen. One.com behoudt zich het absolute recht voor om te besluiten of verkeer wel of niet excessief is. Indien een webhotel wordt gesloten, wordt geen restitutie verleend op de abonnementsgelden die vooruit zijn betaald.
Meer info: http://www.webhostinginfo.nl/artikelen/onbeperkt-dataverkeer.php

Hoeveel crons kan ik op die host die jij mij aanbeveelde.
Voor zover ik weet zijn cronjobs onbeperkt, zolang je ruimte voor bestanden hebt welke je uit kunt voeren.

Uiteraard zullen er wel wat voorwaarden aan zitten, als een van je crons de hele server plat legt zullen ze daar wel wat van gaan zeggen vermoed ik.

Voor zover ik weet zijn cronjobs onbeperkt, zolang je ruimte voor bestanden hebt welke je uit kunt voeren.

Uiteraard zullen er wel wat voorwaarden aan zitten, als een van je crons de hele server plat legt zullen ze daar wel wat van gaan zeggen vermoed ik.

Dat zal zeker niet gebeuren de source van het spel is maar 13 mb groot maar wel zeer uitgebreid heb het al online op een host en zij hebben er geen problemen mee.

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan