Ik zoek hulp met het zoeken van een redelijke Game PC.

Status
Niet open voor verdere reacties.

Jokertjuhh

Gebruiker
Lid geworden
21 jun 2012
Hoi, ik wil al heel lang een Game PC komen voor het spelen van games zoals Minecraft. maar ik wil graag ook die dingen kunnen opnemen en livestreamen voor youtube, mij budget is ongeveer 800/900 euro. Ik wil wel graag een complete pc, kast-beeld-muis-toetsenbord.

Mijn vragen is dus? Kan jij een game pc samenstellen of me er een aanwijzen die goed is, qua prijs kwaliteiet verhouding en kan je me nog wat tips geven.

Laatst bewerkt:
Welkom op Helpmij...:thumb:

Je topic na een uurtje bumpen is niet toegestaan. En is ook niet zinvol op dit tijdstip.
Kan begrijpen dat je graag een samenstelling wilt maar geduld is een schone zaak.;)

Succes met je vraag.

Frank Wannet
Supermoderator Helpmij.nl

Ik ga wel slapen, dan gaat de tijd sneller.

Laatst bewerkt door een moderator:
Budget - 800/900 euro.
Doel - Gamen / Beeldbewerking / Videobewerken en natuurlijk ook gewoon interneten en voor school wat doen. Ik wil ook opnemen en livestreamen.
Omgeving - Ik wil wel een stille pc ook ivm met het opnemen.
Assemblage - Uhm, graag losse onderdelen kiezen die de winkel zelf in elkaar zet.

Besturingssysteem - Windows 7
Opties / randapparatuur - Ik wil wel beeldscherm, muis (en muisblad) en toetsenbord erbij.

Zo, nu hoeven jullie hier niet meer om te vragen

Ik heb geen zin om een lijstje te bouwen, maar kijk eens naar dit systeem: klikkerdeklik. Dan kan je zelf nog beeldscherm etc. zoeken.

Anders kan je hier eventueel nog wat informatie opzoeken, alhoewel dit alweer uit mei stamt: klikkerdeklik voor de best buy guide van tweakers (onder basissysteem)

Laatst bewerkt:
ik heb nog een mooi dual core 2 hier liggen voor 150 euro alleen videokaart er in en je kunt gaan gamen

Ik heb er liever een uit de winkel.

Kijk op gamepc.nl, dan kun je jou pc zelf aanpassen aan jouw wensen, als je verdere vragen of problemen hebt kun je ze gerust stellen :)

*ik raad je aan om een intel pc te kiezen.

www.gamepc.nl

Ik heb liever dat iemand een pc samenstelt voor mij, want ik zou niet weten wat wat is.

klikerdeklik
hoop dat je het wat vind...
heb nogal wat moeten inhakken op de hardware van wegen randapparatuur die je wou
zit 8GB werkgeheugen in en de behuizing is extra stil

En livestream je dan met 720 p en neem je dan op met 720 p? of wat? kan je wat meer informatie geven over hoe sneld is bij spelen, opnemen en livestreamen van minecraft.

Livestream heeft grotendeels te maken met upload speed, processor speelt ook een rol, maar upload speed is belangrijkste.
De i5 processor is goed genoeg.
Je kan upload speed testen oa op deze site: http://www.speedtest.net/

Laatst bewerkt:
Uhm, ik wil graag weten als ik da lijstje nou bestel van fire krijg ik dan gwn een in elkaar gezette pc thuis?

Oke, maar ik zie dat de garantie maar 1 jaar is. Kan ik die daarna nog verlengen?

Garantie kan je alleen verlengen voordat je het systeem krijgt, niet na een jaar nog een jaar bijv.

klopt maar je kan ook voor 2 of 3 jaar garantie gaan dan betaal je wel veel meer
2 jaar garantie is 85 euro en 3 jaar garantie is 110 euro

Oke, ty voor alle reacties. Ik heb de pc besteld. Hopen dat tie snel binnen is..

Ik heb liever dat iemand een pc samenstelt voor mij, want ik zou niet weten wat wat is.
Ok, hier zit je probleem.

Ondanks dat je niet "weet" wat "wat" is, hoe wil je zelf dat je pc er uit ziet?..

Verzin maar wat, maak het zo mooi dat zelfs ik niet weet waar het te moeten zoeken...???!!!...

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan