ik zoek shockwave

Status
Niet open voor verdere reacties.

hobie1

Gebruiker
Lid geworden
26 sep 2002
hallo allemaal!!!
Ik ben op zoek naar shockwave!! op de macromedia site staat ie wel,maar kan ie de pagina niet weergeven en dat heb ik nu al een week??? iemand een tip waar ik hem ook vandaan kan halen:thumb: groeten van hobie

hier wordt je ook doorgelinkt naar macromedia..
Ik denk dat er een of ander storing is ofzo?? krijg telkens: pagina niet beschikbaar

ja.. ik heb meerdere bestanden genaamd hosts.. ligt het daaraan??

Geplaatst door hobie1
ja.. ik heb meerdere bestanden genaamd hosts.. ligt het daaraan??
Misschien wel.:)
Het hostsbestand zorgt ervoor dat bepaalde websites die spyware (tracking-cookies) op je computer willen zetten geblokkeerd worden. Maar soms wordt er wat teveel geblokkeerd.:)
Het gaat om het Hosts-bestand ZONDER extensie. Onder Type zie je -bestand staan.
Als je de extensie niet kunt zien, moet je even naar Start > Instellingen > Mapopties en daar op het tabblad Beeld het vinkje weghalen bij Bestandsextensies verbergen voor bekende bestandstypen.
Wijzig dan de naam van het bestand Hosts in Hosts.txt. Het bestand wordt daardoor uitgeschakeld.
Probeer dan eens of je wel op de pagina van Shockwave kunt komen.

Guus.

het vinkje is weg bij extensies voor bekende bestandtypen maar krijg nog steeds pagina niet beschikbaar?????heel vaag allemaal.. een week geleden wou ik spelletjes spelen die schockwave ondersteunen..en toen kreeg ik een melding dat er een error was en dat ik mijn internet-verbinding moest nakijken??? heb trouwens wel avast(virusscanner)geinstalleerd..misschien ligt het daaraan???:8-0:

Geplaatst door hobie1
het vinkje is weg bij extensies voor bekende bestandtypen
Dat is niet voldoende. Je moet ook het bestand Hosts nog in Hosts.txt veranderen.

Guus.

Ik kap ermee.. dat bestand hosts kan ik wel vinden,alleen bij start-zoeken-hosts,en daar krijg ik er meerdere??? ben zelf geen computer-expert,dus ben ik geneigd om snel af te haken voordat ik fouten maak hahahahaha.. maar wel bedankt voor je hullep

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan