Ikoon "Bureaublad Weergeven" verdwenen

Status
Niet open voor verdere reacties.

Valijn

Banned
Lid geworden
23 nov 2005
Berichten
1.823
Hoi,

Weet iemand hoe ik het icoon 'Bureaublad Weergeven' weer terugkrijg in de werkbalk snelstarten?

Bij voorbaat grootste dank,

V.
 
Hoe je het icoon terug krijgt weet ik niet.
Maar ik weet wel dat jouw homegina niet werkt met Firefox.
Internet Explorer geen probleem...
Misschienmoet je daar ook eens naar kijken.

staat de snelkoppeling niet in je prullenbak ??
 
Ik weet niet of het gaat werken maar hier de snelkoppeling die ik kan kopieren van mijn link van "Bureaublad Weergeven" mischien kan je dat terug slepen bij de rest van de icoontjes.

Groeten,
Beus
 

Bijlagen

  • Bureaublad weergeven.rar
    167 bytes · Weergaven: 89
Weet iemand hoe ik het icoon 'Bureaublad Weergeven' weer terugkrijg in de werkbalk snelstarten?

Dank M@rio voor je snelle reactie en hier kan ik evt. wat mee. Ik ben alleen nogal eigenwijs, en wil dan ook graag weten, hoe je dat zonder 'tooltje' oplost.
M.a.w. ik zal ergens iets moeten doen onder 'Documents and Settings > Application data' of in het register neem ik aan.
Ik laat de vraag dus nog effe 'open' staan!

Enne .... Puppie: als je goed kijkt op mijn hoofdpagina dan zie je dat ik daar van op de hoogte ben ... hiaat in Firefox zeker .... tóch?
Bij gebrek aan een ander handig, gratis, Nederlandstalig programma waarin ik het anders kan doen (en dus ook links kan activeren naar - in Word aangemaakte - html-documenten zónder allerlei problemen) gebruik ik Word. Oneigenlijk, maar 't is niet anders en spijtig voor de Firefox-gebruikers (voorlopig)
 
Hier een oplossing gevonden om het zonder tool te doen:

If the Show Desktop icon is deleted from Quick Launch, the procedure below will recreate the file.

Open Notepad and enter the following text:

[Shell]
Command=2
IconFile=explorer.exe,3
[Taskbar]
Command=ToggleDesktop

Save the new file as Show Desktop.scf then drag and drop the icon on the Quick Launch bar or whatever location you want the shortcut to appear.
 
Hoi,

Beus, je was op de goeie weg .... maar er ontbrak nog e.e.a. aan de info:

Open Kladblok en voer exact de volgende regels in. Let op: ná de laatste regel nog een keer op Enter drukken!:

[Shell]
Command=2
IconFile=explorer.exe,3
[Taskbar]
Command=ToggleDesktop

Kies Opslaan als en voor: Alle bestanden bij bestandstype

Sla het op in de map
C:\Documents and Settings\[jou gebruikersnaam]\Application Data\Microsoft\Internet Explorer\Quicklaunch\ *
onder de naam Bureaublad weergeven.scf voor een nederlandstalige en Show Desktop.scf voor de engelstalige versie van Windows. De extensie .scf is noodzakelijk voor de juiste werking.
Na het opslaan is het icoon weer terug in de werkbalk Snelstarten

*zorg dat je de optie ‘Verborgen bestanden en mappen weergeven’ in de verkenner actief hebt (onder mapopties in het menu Extra)

Maar allen bedankt voor de info
 
Laatst bewerkt:
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan