Ikw.exe

Status
Niet open voor verdere reacties.

asmodeus

Nieuwe gebruiker
Lid geworden
11 apr 2011
Berichten
3
Beste,

Ik weet niet zeker of ik juist zit maar heb nu al een klein weekje last van een bestandje in mijn processen genaamd Ikw.exe. Ik heb er al naar staan zoeken, de ene zegt dat het spyware is de andere zegt een virus. Ik kan geen enkel programma zoals anti virus of anti spyware (malware, ...) meer openen telkens als ik het open komt er in mijn processen Ikw.exe tevoorschijn en doet hij niks meer. Veilige modus en daar de programma's openen lukt ook niet en naar mijn registry gaan of msconfig openen ook al niet. Systeemherstel idem. Het enigste dat ik kan doen is iexplorer.exe openen en surfen. Ik moet nog een maandje of 2 wachten voor een nieuwe pc te kunnen aanschaffen maar heb wel mijn pc nodig voor werkgelegenheden.

iemand die weet hoe je dit kan oplossen? (buiten format c: of een hamer te nemen :eek:)
 

doe ik normaal gezien ook. Idem met nod32 maar zoals ik al zei in mijn tekstje kan ik geen enkel programma nog openen. telkens als ik iets open komt er ikw.exe in mijn processen en dan doet hij verder niks meer. Zelf firefox portable kan ik niet openen. Ik kan gewoon geen enkel programma openen zonder dat Ikw.exe in mijn processen komt buiten internet explorer. En met iexplorer durft hij af en toe ook nog eens uitvallen. Dan komt de zogenaamde xp anti virus erop
 
Daarnet nog vast gesteld dat mijn dvd writer icoon weg is uit deze computer. Even getest maar zelf een cd aanvaard hij niet. Spel gaat wel open maar voor de rest doet hij niks meer.
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan