ikwil mijn bestanden terug!!!!!!!!!

Status
Niet open voor verdere reacties.

bonnies

Nieuwe gebruiker
Lid geworden
11 mei 2004
Berichten
4
hallo :eek:

Ik heb een partitie verwijderd maar blijkt de verkeerde te zijn. kan ik de bestanden die erop stond nog ergens terug halen help mij help, al mijn programma's stonden erop!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
desprate:confused:
 
@maestro12, als ik op jouw link klik krijg ik "pagina niet gevonden" :)

@raymond-hubertu, bij jouw link staat, free to try (en dan een bedrag erachter to buy). Mijn ervaring met filerecoveryprogramma's die free to try zijn, kun je geen bestanden groter dan .......Kb terugzetten. Als dat wel zou kunnen zou niemand het programma meer kopen:)

Ik heb pcinspector een keer gebruikt met goed resultaat voor het terughalen van files. http://www.pcinspector.de/file_recovery/nl/welcome.htm Maar of het de inhoud van een hele partitie terug kan halen durf ik niet te zeggen.
 
Laatst bewerkt:
Hele programma's terughalen? Ben bang dat dat niet gaat lukken.. ik kon amper een paar mp3's terughalen zonder dat ze corrupt waren...
 
Ik weet ook niet of een disk-recovery in dit geval beter is dan een file-recovery.
Vaak moet je bij iedere file ook zelf weer de eerste letter invullen omdat daar een vreemd teken van gemaakt is.

Ga daar maar eens aan beginnen:(
 
Geplaatst door Tanja1968
@maestro12, als ik op jouw link klik krijg ik "pagina niet gevonden" :)

Ik heb pcinspector een keer gebruikt met goed resultaat voor het terughalen van files. http://www.pcinspector.de/file_recovery/nl/welcome.htm Maar of het de inhoud van een hele partitie terug kan halen durf ik niet te zeggen.

Hmmzz, link werkt hier wel gewoon, maar jouw link is ook goed :)

Compleet geïnstalleerde programma's terughalen, zal inderdaad heel moeilijk worden, maar zeker niet onmogelijk, zeker als er met de partitie verder niets gebeurd is, maar ja het zal wel uren werk worden.
 
Mijn excuses Maestro12. Nu doet de link het bij mij ook:D Misschien dat die site even plat lag. Zie nu ook pas dat het om hetzelfde programma gaat.
 
Laatst bewerkt:
het programma'tje op download.com is freeware, en het enigste dat het programmaniet kan is "writing to disk", weet niet wat ze er mee bedoelen maar uitproberen kan geen kwaad. In iedergeval kan je ook een geformateerde partitie hiermee herstellen alleen even bekijken wat dat writing to disk betekend want als het zo is dat de gevonden bestanden hiermee niet teruggezet kunen worden dan heb je er inderdaad niets aan.
 
Re: Heej jongens, meisjes het is me gelukt

bla bla bla bla[/B]


Ik ben heel blij voor je dat het gelukt is en dat je vermeldt hoe je het hebt gedaan, maar crack's vragen of aanbieden is verboden op helpmij.

Lees de huisregels maar: http://www.helpmij.nl/forum/rules.php?s=

Daarom kunnen we dit soort programma's ook niet adviseren. De "duurdere" programma's zijn vaak inderdaad beter.

Maar jouw probleem is tenminste opgelost:thumb:
 
Laatst bewerkt door een moderator:
EN als je met meesoft commander bv 50 afbeeldingen hernoemt waar uiteindelijk maar 1 file van overblijft? Dan ben ik dus ook files kwijt maar die ik zelf dus heb hernoemt naar 1 file.
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Steun Ons

Nieuwste berichten

Terug
Bovenaan Onderaan