ilead itrack it

Status
Niet open voor verdere reacties.

gitana

Gebruiker
Lid geworden
15 apr 2005
Berichten
441
ik heb ook vaker last van die ilead itrack it pop ups bij bepaalde pagina's.
ja de vraag is al vaker hier gesteld en ik heb dan ook de antwoorden gelezen.
Er werd eerder geadviseerd om een log te plaatsen, maar dat heb ik pas nog gedaan.
Maar kan nou iemand vertellen hoe ik er van af kom, het is best irritant.
Ik cleaner iedere dag etc.
Ik heb zelfs beveiliging tegen bepaalde sites erop staan MVPS-Hostfile en toch.
Ben erg benieuwd. groetjes Gitana
 
Laatst bewerkt:
Kan je weinig aan doen, ligt aan die sites.
Sites waar Nedstat Basic tellers op staan kunnen deze pop-ups geven.

Wellicht dat een popup blocker er iets mee kan.
 
Ze zijn vervelend, en de ingebouwde pop-upblockers van Firefox en Internet Explorer houden ze hier niet tegen. Probeer deze of deze eens.

Scannen op spyware heeft zoals Jozo zegt, niet veel zin, het ligt aan de site waar je opkomt en niet aan je eigen pc, of die evt. geinfecteerd is.
 
Hoi Jozo en Michael, bedankt voor jullie reaktie. Ik heb de Pop-Up Stopper Free Edition 3.1.14 erop gezet. Nou ff afwachten hè. Want het is wel vervelend iedere keer die pop ups.:confused:
Hopelijk ben ik er nou vanaf. Greetz Gitana
 
Nou, hij is er toch nog eens tussendoor gekomen:shocked: Maar dus wel minder last.
 
Een pop-upblocker houdt niet alles tegen, en de ilead enz. pop-ups zijn niet al te makkelijk.
Als het niet al te vaak gebeurt, zou ik me er niet druk om maken.
Die pop-ups liggen in ieder geval niet aan jou, het ligt aan de site die je bezoekt.
 
hoi Michael. Je schrijft: Die pop-ups liggen in ieder geval niet aan jou, het ligt aan de site die je bezoekt. Dat klopt, daar was ik al achter gekomen. Maar gelukkig niet meer zo vaak, dus het heeft toch geholpen.:thumb:
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan