Sinds kort krijg ik dankzij een onopgemerkt gedownload programmaatje van Microsoft de irritante mededeling dat mijn XP op mijn desktop illegaal is en vervolgens wil men deze dan wel legaliseren na betaling van 135 euro.
Ik ben echter ook in het bezit van een legale XP home CD-rom (van mijn laptop)
Ik kan natuurlijk via BIOS de desktop eerst formatteren en vervolgens de legale versie erop plaatsen, maar dan moet ik eerst alle bestanden back-uppen op mijn laptop.(kost mij dan een halve dag of zo)
Wie vertelt mij ff hoe ik de illegale Prof versie snel kan uitwisselen voor de legale Home versie, ZONDER ECHTER EERST ALLE ANDERE BESTANDEN TE BACK-UPPEN! (tenminste als dat uberhaupt kan?!)
Ik verneem het graag!
Groet, Deuk.
Ik ben echter ook in het bezit van een legale XP home CD-rom (van mijn laptop)

Ik kan natuurlijk via BIOS de desktop eerst formatteren en vervolgens de legale versie erop plaatsen, maar dan moet ik eerst alle bestanden back-uppen op mijn laptop.(kost mij dan een halve dag of zo)

Wie vertelt mij ff hoe ik de illegale Prof versie snel kan uitwisselen voor de legale Home versie, ZONDER ECHTER EERST ALLE ANDERE BESTANDEN TE BACK-UPPEN! (tenminste als dat uberhaupt kan?!)
Ik verneem het graag!
Groet, Deuk.