Illustratie in word 2013 downloaden

Status
Niet open voor verdere reacties.

kappel

Terugkerende gebruiker
Lid geworden
21 mrt 2005
Berichten
1.399
Als ik een zoekopdracht invoer krijg ik steeds een beveiligings waarschuwing, hoe kan ik dit permanent uitschakelen?
 
Ja, u heeft gelijk, ik was niet al te duidelijk. Ik wil in een word document een kerstboom hebben, dan wil ik deze afbeeldig (illustratie) downloaden. Dan krijg ik de Beveiligings waarschuwing.
 
Ik zag ook bij YouTube een filmpje over het downloaden van een illustratie (geen afbeelding ) in een Word document. Daar had je die waarschuwing niet.
 
Goedemorgen kappel ( Fijne Kerst ! ... :thumb: ) .............
36_16_15.gif

Vertel maar welke waarschuwing is en wat voor waarschuwing is dat ??

Als jij eens op internet een mooie plaatje gevonden hebt, die sla je als eerst in je eigen ergens map, vervolgens open je word en die plaatje
je kan naar word of kopiëren en plakken en/of je gewoon op plaatje ( zoals je beneden zien kan ! ) kan klikken en naar word slepen en los laten ..:D
Maar wat voor waarschuwing krijg je dus ?? misschien is het wat anders bij jou aan de hand ??

567fb0d19bd82-KerstBoom-new.gif
:( Mar ALS jij bedoel bewegende plaatjes ..... nee dat in Word ( en dat bewegend blijft ! ) niet kan ...

567fb79e88470-Maat.gif
 
Laatst bewerkt:
????

:confused: beste kappel

Is het jouw topic-tittel echte vraag of is het onder jouw topic-tittel jouw echte vraag ?? :(

waarom is jouw uitgebreide vraag-tekst over plaatje/illustratie in word te downloaden en over bepaalde waarschuwing nu verandert ??

Anders ik kan ook makkelijk mijn tip verwijderen ... die lijkt mij nu na jou vraag aanpassing overbodig toch ...
 
Laatst bewerkt:
Eerst ROYONIX tips volgen: plaatje downloaden en dan pas importeren. Daarmee loop je wellicht ook minder risico dat er rommel meekomt.
Is er dan nog steeds een probleem?
Neen.. dan toch die methode gebruiken..
 
Wat ik wilde doen is net als wat met afbeeldingen kan, een illustratie invoegen (aparte optie voor afbeeldingen en Illustraties) maar als ik dan een zoekopdracht bij illustraties gaf kreeg ik de foutmelding. Wat u adviseert eerst een afbeelding ophalen en opslaan werkt natuurlijk perfect.

Ondertussen heb ik de PC bij de leverancier gebracht daar is naar het probleem gekeken en nu werkt het wel.
Dus probleem is opgelost.

Bedankt voor de antwoorden.
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan