Imac met windows

Status
Niet open voor verdere reacties.

deboers

Nieuwe gebruiker
Lid geworden
14 jun 2008
Berichten
2
Wie kan mij helpen,
IK heb pas een imac gekocht en heb daar windows xp bijgezet, Studio pinnacle 11 er op en nu zou ik er ook nog mijn MovieBox DV op aan willen sluiten, maar dat lukt me niet.
Studio 11 blokkeerd in opnemen.
Wie weet raad.
Dirk
 
Heb je Windows via Bootcamp geïnstalleerd of via Parallels/VM Fusion?

Wat valt er precies onder "Studio 11 blokeert met opnemen"? Zorgt Studio 11 er dan voor dat je met MovieBox niet kunt opnemen of hoe moeten we dat interpreteren?
 
Gewoon een software cd van Windows XP erop gezet. Met een Imac kan je zowel met apple als windows werken.
Met Pinnacle Studio 11kan je opnemen - bewerken - maken, en in de modus opnemen ziet hij wel de moviebox maar blijft hierop hangen, en als je de verbinding met de computer verbreekt is dit weer over.
 
Dat je op een Mac met Windows en Mac OS kan werken wist ik wel. Ik ben zelf in het bezit van een MacBook.

Het lijkt me echter niet mogelijk om gewoon maar de setup-cd van XP in de drive te drukken en dan bij het opstarten een installatie aan te kunnen gaan.

Je zult het via BootCamp (Een echte partitie) of Parallels/VM Fusion (Een virtuele setup) moeten doen.
 
Maar je zei dat je gewoon een win CD erin hebt gedaan. Maar wat gebruik je dan?? Bootcamp of Parralels of iets anders??
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan