iMac OS X Verwijderen

Status
Niet open voor verdere reacties.

DennisBosma

Gebruiker
Lid geworden
4 sep 2009
Hallo,
Ik heb al eerder gemeld dat ik een iMac bondi blue, van school gekregen heb. Ik heb een week later ook een CD gekregen waarmee ik de iMac bondi blue mee kan up-daten naar Mac OS X.

Op de iMac bondi blue stonden alle Adobe programma's op.
o.a. Illustrator, photoshop, dreamweaver enz.

Ik heb de iMac bondi blue nu ge-up-date en nu doen de Adobe programma's hier niet meer, (of hij opend het in Mac OS 9.4 en werkt niet altijd goed) en ik baal daar enorm van!

Mijn vraag is nu:
*Hoe ik dit kan verhelpen?
*Zoniet OS X kan verwijderen

Ik kan ook niet op internet, want hij zegt dan in het duits: "Mochen Sie Internet Explorer als ihrn Standardbrowser verwenden? Nein/Ja". Als ik een keuze maak, sluit die als nog af. En ik kan geen USB aansluiten dan zegt die dat hij de USB niet ondersteunt, terwel ik een draadlose muis heb aangekoppeld.

Kan iemand mij helpen? ik baal echt.
Albast bedankt!:thumb:

1. adobe heeft zijn progammas precies op elke os afgesteld je meot het dan weer opnieuw downloaden voor mac os x

internet: je hebt een duitste internet explorer die neit ingesteld is als standaard browser daar heeft apple safari voor je kan ja of nee klikken en dan ene andere browser downloaden

1. adobe heeft zijn progammas precies op elke os afgesteld je meot het dan weer opnieuw downloaden voor mac os x

internet: je hebt een duitste internet explorer die neit ingesteld is als standaard browser daar heeft apple safari voor je kan ja of nee klikken en dan ene andere browser downloaden

Voor dat OS X erop stond, stonden de Adobe programma's er standaard op. En nu OS X erop staat zegt hij bij Illustrator dat de versie die op de Mac staat (IMac OS 10.0.1) niet ondersteund terwijl het wel moet. Hij wilt tussen OS 9.2 & 10.1 werken. Daar zit ik dus tussen en toch doet hij het niet.
Photoshop doet het ook half, de taken balk boven in met 'bestand' enz is ook niet zichtbaar.

marceltje9
Het je het wel goed gelezen?
Ik kan niet op internet, hij sluit de browser af als ik een keuze maak (maakt niet uit welke) en zegt dat die door een fout is afgesloten. Op OS 9.4 heeft het internet wel gedaan.

USB's pakt die ook niet, dus ik kan geen Safari overzetten.

Laatst bewerkt:
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan