Bekijk de onderstaande video om te zien hoe je onze site als een web app op je startscherm installeert.
Opmerking: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
. Maar let op je thebt een tweede harde schijf nodig.
Ik heb dit al vaker gedaan brand ghost op cd en opstarten maar. Maar let op je thebt een tweede harde schijf nodig. Dit process neemt zn 2uur in beslag
Maar moet je ook je drivers enzo in het image opnemen?
Je moet gewoon van de cd opstarten en hij opent ghost dan en verder maakt hij gewoon een image van je windows en al je programma's. je moet dan kiezen voor To Image dit duurt zeker wel bijna 3 a 4 uur. Ligt eraan hoeveel Bestanden je hebt
De inhoud van zo'n Ghost rescue-schijf kan je ook op een bootable USB stick zetten, erg handig. Als je een Image maakt dan hoef je geen files of drivers meer aan te wijzen, er wordt eenvoudig een hele partitie gekozen en daar wordt een 1 op 1 image van gemaakt naar een andere partitie (of externe schijf).
PS Enkele uren klinkt wel bizar, over een C-partitie met 30 Gb aan data doet Ghost nog geen 5 minuten, inclusief compressie.
Nee, de Image alleen is niet voldoende.
Met Ghost kan je toch ook een soort bootable rescue disk maken, je zou daar de image bij kunnen branden.
Had je compressie ingeschakeld bij het maken van de Image?
Bij mij verdeelt Ghost een grote image automatisch in stukken van max 2 Gb dacht ik.
Dat zal je vast ergens kunnen instellen.
Een image kun je niet maken van bepaalde mappen op een schijf maar alleen van de complete schijf.
Met Acronis True Image, kun je kiezen tussen een backup van de computer maken of van de bestanden. Hierbij kies je voor computer. Daarna kun je aangeven van welke schijf je een backup wilt maken (meerdere schijven kan ook)
Om zo'n backup terug te zetten op een andere PC/laptop, heb je de Universal Restore plugin nodig van Acronis (of de andere PC moet exact gelijk zijn aan de PC waarvan de backup is gemaakt)
We gebruiken essentiële cookies om deze site te laten werken, en optionele cookies om de ervaring te verbeteren.