Image maken van losse mp3 bestanden/mappen

• Onderwerp starter Onderwerp starter sdr
  • Startdatum Startdatum
Status
Niet open voor verdere reacties.
Dat zijn dan een 40 DVD x ?= een andere hardeschijf.
Want die muziek zal je toch op een kwalitatief goede DVD moeten zetten,en niet op die je aangaf ,Want die zijn op dit moment 1 van de slechtste

Ik denk dat die 100.000 een beetje overdreven zijn, ik heb er zelf 10569 en die nemen al 45GB in beslag... ik heb nog geen schijven gezien van 45 TB eerlijk gezegd :D

De vraag was niet opgelost, maar inmiddels dus wel.

ben al een poosje met nero aan het *****n [2 dagen] en nu is het mij wel gelukt om van de mappen gewoon een .nrg bestand van te maken.

Dat is dus de oplossing die ik zocht.

Vraag is dus door mijzelf zojuist opgelost

Sarvo zei:
Ik denk dat die 100.000 een beetje overdreven zijn, ik heb er zelf 10569 en die nemen al 45GB in beslag... ik heb nog geen schijven gezien van 45 TB eerlijk gezegd :D

Het gaat ook niet om het aantal,ik ga ze niet tellen dus heb ik maar wat neergezet.

Wil ik er bij deze een kantekening bij maken: Dat als je terug zet het met hetzelfde programma doet, dus niet met een eventueel later geupdate versie.

Verder Succes

BANDIT123 zei:
Wil ik er bij deze een kantekening bij maken: Dat als je terug zet het met hetzelfde programma doet, dus niet met een eventueel later geupdate versie.

Verder Succes

Zal ik onthouden.

Je hoeft ze ook niet te tellen, gewoon rechtsklik op je hoofdmuziekmap klikken en dan eigenschappen kiezen, dan zie je binnen een minuut hoeveel bestanden er in staan. (die opmerking over die 45TB was niet geheel serieus bedoeld btw)
Maar nou snap ik één ding niet: hoezo zou één groot bestand wel goed gaan en meerdere kleintjes niet... volgens mij ligt dat, zoals eerder geopperd, echt aan de kwaliteit van je dvd's hoor. ( tenzij je track at once kiest en iedere mp3 op een aparte track zet, want dan kom je niet verder dan de 99, maar dat zou gemeld moeten worden door je brandprogramma) Maar anyway, ik ben blij dat je een passende oplossing voor jezelf hebt gevonden, dat is het mooiste van het verhaal natuurlijk :D

Laatst bewerkt:
Sarvo zei:
Je hoeft ze ook niet te tellen, gewoon rechtsklik op je hoofdmuziekmap klikken en dan eigenschappen kiezen, dan zie je binnen een minuut hoeveel bestanden er in staan. (die opmerking over die 45TB was niet geheel serieus bedoeld btw)
Maar nou snap ik één ding niet: hoezo zou één groot bestand wel goed gaan en meerdere kleintjes niet... volgens mij ligt dat, zoals eerder geopperd, echt aan de kwaliteit van je dvd's hoor. ( tenzij je track at once kiest en iedere mp3 op een aparte track zet, want dan kom je niet verder dan de 99, maar dat zou gemeld moeten worden door je brandprogramma) Maar anyway, ik ben blij dat je een passende oplossing voor jezelf hebt gevonden, dat is het mooiste van het verhaal natuurlijk :D

Ik brand altijd de IMAGE bestanden als data op een dvd , maar aangezien het hier om heel veel cd's gaat wil ik daar eerst wel een IMAGE van maken [van elke cd].
bv. ik heb alle cd's van Status Quo en van Elvis en dan ben ik wel ff bezig.

Ik heb het in ieder geval niet gedaan :D

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan