Image Mastering API v2.0

Status
Niet open voor verdere reacties.

Huylebroeck

Gebruiker
Lid geworden
31 jul 2009
Berichten
18
Ik zou de Image Mastering API v2.0 (IMAPIv2.0) voor Windows XP willen installeren (KB932716) omdat ik anders geen ISO bestanden kan maken van mappen.

Het gaat niet om het te downloaden. Het probleem is dus dat hij eerst wil valideren of ik wel een legitieme versie van XP gebruik, maar dat gaat niet want ik gebruik alleen internet in de bibliotheek.

Ik zit hier dus vast:

http://www.microsoft.com/downloads/...FamilyID=b5f726f1-4ace-455d-bad7-abc4dd2f147b

Dan is er de knop "Doorgaan" met "validatie vereist".

Kan ik dat ergens anders downloaden?
 
Wacht, ze hebben ook een alternatieve methode met een programma GenuineCheck.exe dat nu op mijn USB-stick staat. Ik zal het thuis eens uitproberen. Ik ga dan een validatiecode krijgen. Kunnen ze daaraan zien of je XP gekopieerd is? Ik heb dus een tweedehandscomputer gekocht waar XP op stond, mogelijks gekopieerd. Hopelijk doen ze er niet moeilijk over. Ik vind dus die heisa met die bescherming van Microsoft software zeer overdreven. Ik gebruik al 17 jaar Macintosh en ik heb zoiets nooit meegemaakt.
 
Laatst bewerkt:
Het programma GenuineCheck.exe stopte met een fout met een lang nummer.

Ik zie nu geen manier om het te installeren.

Ik vind dat ze Microsoft een proces mogen aandoen omdat ze het zo proberen te draaien dat het verplicht wordt om internet aan te sluiten.
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan