Image problemen met Microsoft Word 2010.

Status
Niet open voor verdere reacties.

hegemanskie

Gebruiker
Lid geworden
16 feb 2010
Voor mijn stage periode bij mijn stage bedrijf, moet ik een technisch verslag maken met veel afbeeldingen.
Nu heb ik thuis heel het verslag afgemaakt, om zo maar te zeggen 'de puntjes op de i gezet'. Thuis elke keer het verslag opgeslagen op mijn externe hardeschijf.
Nu heb ik vanochtend het eind resultaat weer opgestuurd naar stage om het hier uit te printen(is overlegd), maar eenmaal op stage aangekomen en het document te geopend te hebben doemt de volgende fout op:
Bij elke foto in het document staat: "The imagepart with relationship ID rId10 was not found in the file"

Ik heb, om het zo maar te zeggen, het ruwe, niet opgemaakt verslag naar huis gestuurd om te bewerken.
Thuis heb ik het op mijn externe hardeschijf gezet en van daaruit heb ik het elke keer bewerkt.
De laatste keer thuis deden alle afbeeldingen het gewoon, ik heb geen afbeeldingen toegevoegd en nu verschijnen de afbeeldingen niet meer.
Enige suggesties of oplossingen? Alvast bedankt,
Jelle Hegeman.

Kennelijk heb je de plaatjes niet ingevoegd maar alleen een link naar het plaatje.
Thuis is dat dan geen probleem omdat de plaatjes gevonden kunnen worden maar ergens anders zijn ze niet aanwezig.

De afbeeldingen zijn vanaf een foto camera op de computer gezet en in het verslag geplakt, totaal van het verslag was ongeveer 12MB.
Vanochtend het verslag geupload en gmail gaf aan dat het verslag nog maar 496kB was....

Wat @ edmoor zei dat is zo. Kun je niet via een andere weg aan dat document komen. De originele zetten op dropbox of op skydrive als je die hebt. En dan van daaruit openen. Het is maar een idee he. Succes.

Lijkt mij duidelijk: geen plaatjes meer in het bestand. Ik zou een vorige versie proberen te herstellen, en het verlies (laatste bewerkingen) voor lief nemen. Of de afbeeldingen opnieuw inlezen.

Status
Niet open voor verdere reacties.

Nieuwste berichten

Terug
Bovenaan Onderaan