Image Terugzetten

Status
Niet open voor verdere reacties.

Jackazz

Gebruiker
Lid geworden
26 okt 2002
Hoi,

Ik ben binnenkort van plan om een ghostimage van een kale Windows XP terug te zetten over mij C:. Maar nu is mijn vraag of als ik dat met ghost doe of dan alle oude gegevens verwijderd worden uit het register en van de harde schijf.

PS. Sorry voor het eerst verkeerd plaatsen van dit topic. Want ik wist niet zeker waar het hoorde want het gaat ook over ghost.

nee dacht het ook niet.

Maar misschien is het zo dat ghost de waardes in het nu bestaande register vervangt door de waardes die in de image zitten. Dan zouden er dus nog heel wat verwijzingen in het register zitten die niet gebruikt zouden worden omdat die niet overschreven zouden worden

Alles wat nu op je pc staat wordt vervangen door het image. Dus alles wat na het image geinstalleerd is of aangepast is gaat verloren

Mijn ervaring met het terugzetten van een image is dat alle gedragingen, tot in de kleinste details, vervangen worden door die van het image. Dus dan zou het register in z'n geheel teruggezet worden, c.q. vervangen worden.

Terugzetten image

Met het terugzetten van een Ghostimage vervang je alles op de betreffende partitie. Alles wat er nu staat is dan duz per definitie weg.

Succes!

dank jullie wel voor de reacties.

Nu weet ik tenminste zeker dat ik de image der over heen kan kopieren en niet helemaal overnieuw windows hoef te installern.

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan