imagehlp.dll

• Onderwerp starter Onderwerp starter gila
  • Startdatum Startdatum
Status
Niet open voor verdere reacties.

gila

Gebruiker
Lid geworden
20 dec 2004
ontbreekt bij mij hoe krijg ik die geinstalleerd mvrgr gila

Hallo ruud,

Ik heb een link voor je waarop je het bestandje kan downloaden:

LINK

Om hem te installeren pak je eerst het zip-bestandje uit met bijv. winzip. Daarna kopieer je het bestandje naar de map system:

C:\WINDOWS\SYSTEM\

Herstart daarna je pc, en het probleem zou verholpen moeten zijn!

Lukt het niet dan hoor ik het wel...

image hlp.dll

beste peter ik heb geen winzip wel winrar hoe gaat dat
verder-groet naar het mooie Elburg waar mijn zoon 2 jaar
leraar was mvrgr ruud

Oh, en op welke school? Heb op de havo gezeten en op de mavo. En elburg is zeker mooi, woon zelf in de binnenstad en dat is echt gezellig, zeker in de zomer:)

Maar ik heb het bestandje voor je gedownload, en er een rar-bestandje van gemaakt. Dan kun je hem nu wel uitpakken als het goed is...:cool:

Zie de bijlage met daarin het bestandje, en volg dan de instructies zoals hierboven..

Suc6...

Bijlagen

nu heb ik winrar kun je mij staps gewijze uitleggen hoe dat gaat-ben amateur(81)maar leergierig.Mijn zoonwas daar leeraar op de huishoudschool voor meisjes ca.1980 nu is hij al 20 jaar in Drachten-ook ik ken Elburg goed ben geboren groningen e woon sinds 1986 in Duitsland.
Eventueel kun je mij per email info geven groet ruudo

Nee, daar heb ik niet op gezeten haha. De huishoudschool. Ook is het voor mijn tijd. 1980 was ik 1 jaar!

Helaas heb ik een engelse versie van winrar, maar met de screenshot moet je er denk ik wel uitkomen!

Klik met je rechtermuisknop op het rar-bestandje en klik dan op het regeltje "extract to imagehlp\", in het nederlands zal het zoiets zijn als "uitpakken naar imagehlp\"!
Er wordt dan een mapje aangemaakt (in dezelfde map als waar het rar-bestandje staat) met daarin de bestanden uit het rar-bestandje.

Daar staat dan ook imagehlp.dll in, die je moet kopieeren naar de system-map (zie bericht 1)...

Zie bijlage zoals het er bij mij uitziet!

Bijlagen

• screenhunter_004.jpg
    screenhunter_004.jpg
    19,1 KB · Weergaven: 16
ik ga an de slag hoe komt imagehlp.dll dan op de harde schijf?
groetjesruud:8-0:

Als je het rar-bestandje hebt gedownload uit mijn tweede bericht en deze uitpakt zoals ik heb uitgelegt, staat ie al op je harde schijf.
Deze hoef je dan alleen nog maar op de goeie plek te zetten (zie bericht 2) in de system-map..

Heb je het rar-bestandje nu uit kunnen pakken en heb je het imagehlp.dll bestandje gevonden?

zp zioet het erbij mij uit gr ruud

Bijlagen

• elburg.gif
    elburg.gif
    5,4 KB · Weergaven: 18
Sorry ruud, maar wat moet ik met dat plaatje. Volgens mij heb je wat verkeerd gedaan. Daar staat geen informatie op wat belangrijk kan zijn voor ons allebij.

Heb je het rar-bestandje kunnen downloaden en kunnen uitpakken zoals ik je heb uitgelegt in mijn vorige berichten?

imamage hlp.dll

ik kontroleer eea en meldt mij nog groet ruud vooreerst dank;)

imagehlp.dll probleem

internet expl-6 is niet te repareren hij vindt imagehlp.dll NIET IK HEB SETRUP NIEUW GEINSTALLEERDEN TOCH LUKT HET NIET GR RUUDR

Bijlagen

• elburg 19.gif
    elburg 19.gif
    5,4 KB · Weergaven: 19
windows 98

ben gestart met proberen maar struikel direct omdat ik de juiste taal niet vindt-mijn versie is de deutsche.
Graag even een reactie alvorens ik verder ga.
Veder heb ik mij afgevraagd of mijn deutsche windows98 eenvoudig om te zetten is in het nederlands mijn moedertaal
groet ruud - gila;)
het rengels is helaas mij bijna helemaal vreems-ben 81 jaar en dat nog leren is iets teveel

hehe probleem 2 oplossing 1

hier struikel ik bij in het opkomende venster moet worden aangegeven waar de setup-bestanden staan
wat vul ik daar in groet ruud

hehe imagehlp.dll

bijgaand een foto kan ik hier verder mee
en hoe kontroleer ik of imagehlp.dll op de harde schijf staat groet ruud

Bijlagen

• 13 febr.office bb.gif
    13 febr.office bb.gif
    18,3 KB · Weergaven: 19
Hallo,

Klik op startknop en ga naar uitvoeren.
typ "sfc" en klik op OK.

Selekteer extract file van installatie disk [extract=uitpakken]
typ "Imagehlp.dll"en klik op "start".

Bij "restore from" typ je "X:win98" ,voor X zet je de letter van je cdrom speler waar de windows cd inzit.

Bij "save in"zoek je de lokatie "C:\windows\system "
klik op OK.

Bij een eventueel bevestigvenster klik je JA om te backuppen en vervolg je de aanwijzingen.

Ik hoop dat dit je probleem oplost.

suc6
Henny

hehe imagehlp.dll de foto is fout

dit is de juiste foto

Bijlagen

• winrar 20 febr.bbbbb.gif
    winrar 20 febr.bbbbb.gif
    23,3 KB · Weergaven: 25
Als je via je startmenu gaat zoeken naar imagehlp moet hij hem vinden in de systeemmap.

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan