Images laden niet meer op websites of heeel langzaam

Status
Niet open voor verdere reacties.

borisgrichenco

Nieuwe gebruiker
Lid geworden
19 dec 2004
Hallo, ik heb zone alarm geinstalleerd maar volgens mij begonnen de problemen daarvoor al. Internet is heeel langzaam geworden, plaatjes laden doet hij bijna niet meer (krijg dan alleen zo'n rood kruisje) En vaak als ik een naar een website wil (willekeurig) moet ik eerst het adres intypen en op enter drukken, dan begint hij heeeeel langzaam te laden, maar als ik nog een of 2 keer op enter druk laad hij vrij snel.
Ik heb geprobeert de cookies, en browser geschiedenis te verwijderen maar dat hielp niet. Ook dat ik dus dat het misschien met zone alarm te maken had dus heb ik die uitgezet maar ook dan is het probleem niet verholpen.
Ik vraag me af of die te maken heeft met de problemen die ik een tijd geleden had met dat ik niet op de hotmail site/ebay site kon komen. Heb toen handmatig de DNS ingesteld. (maar als ik die weer op automatisch zet kan ik weer niet op hotmail/ebay)

Ook heb ik een netwerk controle uitgevoerd en daar kwam dit uit:

Controle van HTTP, HTTPS en FTP
HTTP-, HTTPS- en FTP-verbindingsmogelijkheden

info HTTP: verbonden met www.microsoft.com.
info FTP (passief): verbonden met ftp.microsoft.com.
warn HTTPS: fout 12037 tijdens verbinding maken met www.passport.net: The date in the certificate is invalid or has expired
warn HTTPS: fout 12002 tijdens verbinding maken met www.microsoft.com: The operation timed out
error Kan geen HTTPS-verbinding maken.

Wat andere info die misschien van toepassing is:
Ik draai windows XP, heb KPN internet+bellen, Internet explorer 7 en firefox.
En dan dus Zone Alarm.

Hopelijk kan iemand mij helpen internet weer te laten draaien zoals het moet zijn. (wat het dus wel geweest is voor dit probleem)

probeer eerst eens zone alarm te verwijderen. en kijk als het dan is opgelost.
is het niet opgelost dan de drivers van je netwerk kaart opnieuw installeren.
wil het dan nog niet dan kun je je pc even scannen op spyware en andere rommel.

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan