In Postvak uit blijven emails hangen

kluifkip

Gebruiker
Lid geworden
18 jan 2013
Beste forumleden,
Sinds een paar dagen blijven mijn verzonden email in postvak uit hangen en worden ook niet verzonden.
ik gebruik Outlook in Windows 10
Iemand enig idee wat er aan de hand kan zijn ?

Bijlagen

• Outlook.jpg
    Outlook.jpg
    14,6 KB · Weergaven: 6
  1. On the File tab, select Options.
  2. In the Outlook Options dialog box, select Advanced.
  3. In the Send and receive section, enable Send immediately when connected.
  4. Select OK.

Thanks for your response, but I had already checked this setting and it was already checked, but without the desired result.

Senso spreekt gewoon Nederlands, maar is een beetje (te) lui om in het Nederlands te googelen. Je hoeft hem zeker niet in het Engels te antwoorden. En die optie staat doorgaans inderdaad aan, dus daar hoef je, tenzij je hem hebt veranderd (maar dat weet je dan toch zelf ook wel) niet naar te kijken.

Kijk eens in de webversie (Outlook.com) of je ze daar wél kunt verzenden? En hoelang heb je het probleem al?

Senso spreekt gewoon Nederlands, maar is een beetje (te) lui om in het Nederlands te googelen. Je hoeft hem zeker niet in het Engels te antwoorden.

Vrijwel iedereen op dit forum kent mijn werkwijze en heb die ook meermalen uitgelegd. Nog één keer dan. Bij het in het Engels zoeken, is het bereik veel groter en krijg je vaak betere en uitgebreidere antwoorden. Als het zoekresultaat in het Engels dermate duidelijk en eenvoudig is en vrijwel één op één op software toe te passen is, vind ik vertaling niet nodig. Echter het is overduidelijk dat ik wel veel vertalingen doe en dan deze Nederlandse teksten hier in de editor plaats. Dat Kluifkip mij onvoldoende kent en in het Engels antwoordt is een uitzondering.

De reactie van OctaFish is weer pesterij, want hij weet hoe ik werk en om dan het woord lui te gebruiken is abject.

@Senso Je kan prima in het Nederland reageren hoor. 😉
Vertalen is in een muisklik gedaan, en het voorkomt een brij van een hoop talen bij elkaar.
Pesterij? Nah!

Zie het als opbouwende kritiek.

Kijk eens in de webversie (Outlook.com) of je ze daar wél kunt verzenden? En hoelang heb je het probleem al?
Dank voor je reactie Octafish,
Het probleem speelt zich sinds een week of twee af.
Mijn Android is gesynchroniseerd met de pc en met mijn Android krijg ik mails wél verzonden.
Met de webversie van Outlook heb ik geen ervaring, zovér reikt mijn kennis niet.
Bericht automatisch samengevoegd:

Ik geloof warempel dat het probleem is opgelost.
Bij mijn accountinstellingen heb ik in de tab "Herstellen" zelf laten repareren, heb op mijn 2 andere accounts test mails verzonden en deze zijn gelukkig aangekomen.... probleem opgelost !!

Allen bedankt voor het meedenken !

Laatst bewerkt:
Terug
Bovenaan Onderaan