images niet allemaal zichtbaar bij bepaalde website

Status
Niet open voor verdere reacties.

fsasfsas

Gebruiker
Lid geworden
11 sep 2006
Berichten
429
beste allemaal,

Ik zie bij een bepaalde website vrijwel geen plaatjes, voor zowel firefox alsook IE. Omdat ik een nieuwe pc heb (vista), weet ik niet of het probleem aan mijn pc ligt of aan de website.
Het betreft de site www.peeron.com en ik krijg wel op de home-page links de twee logo's te zien maar iets rechts van het midden (onder "random piece of the day") moet ook een plaatje staan. (Ik zie vrijwel geen enkel plaatje van deze website maar ik noem deze even als voorbeeld).
Bij andere sites heb ik tot op heden nog geen problemen gehad maar zoals al gezegd: de pc is nieuw.

Zou iemand even op die website willen kijken of het een algemeen probleem is of dat het aan mijn pc ligt? En als dat laatste het geval is, heeft iemand dan enig idee hoe ik dit op kan lossen?

alvast bedankt, Anjo

ps het is al een poosje het geval voor deze site. Het is een veelgebruikte site en daarom vermoed ik dat het probleem bij mij ligt)
 
Laatst bewerkt:
bij mij ook geen plaatjes.

Dan zal het inderdaad aan de site liggen en is het toeval dat ik dit net tref bij mijn nieuwe computer.
Dank je wel voor het kijken en dan moet ik vrees ik maar even afwachten tot ze daar het probleem opgelost hebben,

groetjes, Anjo
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan