Images rippen van internet

Status
Niet open voor verdere reacties.
ok ben ik weer:p het bestandje is een TIF-Bestand en ik kan em alleen openen in Microsoft Office Document Image, hij gelooft dat t bestandje een gescandje document is, en hij laat het plaatje wel zien, maar ik kan hem niet met Photoshop of paint of een ander programma openen, kheb RealJPEG gevonden maar die kon em niet converteren, dus weet iemand een prog waarme ik em makkelijk naar jpeg gif of een ander makkelijk bewerkbaar bestand kan converteren.... bedankt
Ik heb vanaf het begin gezegd: de beelden van die site zijn copyright protected.
 
Ik heb vanaf het begin gezegd: de beelden van die site zijn copyright protected.

Zoals ik al eerder aangaf, slaat hij de beelden op als *prn bestanden.
Bestanden met deze extensie kunnen bekeken worden met Ghostview.

Wanneer ik vanavond iets meer tijd heb, zal ik wel proberen uit te vogelen hoe dit gaat.
 
Maar ik hoop dat in dit tiff-bestand niet stiekem wat codes zijn bijgevoegd, waardoor het bestand onbenaderbaar blijkt en alleen in een printer geaccepterd wordt.
Ik ben heel erg benieuwd of dit tiff-bestand te openen is, op welke manier dan ook.
De eigenaars van de site waar de beelden vanaf komen hebben echt wel met elke "omweg" rekening gehouden, vermoed ik.

Edit: of je moet gaan hacken... :shocked:
 
Ik zat te surfen en vond een leuke website met karikaturen van bekende mensen, ik wil deze graag hebben... Je kan ze gratis printen, maar nu vraag ik me af of ik ze ook op me pc kan opslaan ipv printen... Ik krijg de plaatjes niet in ware grootte te zien, dus print screen lukt ooknie...het gaat hierom:
http://www.sportcartoons.co.uk/members/manu7.html

alvast bedankt:thumb:

Probeer het eens dmv de webpagina op te slaan in je computer. Dan heb je als het goed is een map met daarin de foto's.
 
Probeer het eens dmv de webpagina op te slaan in je computer. Dan heb je als het goed is een map met daarin de foto's.
Als je de hele topic had gelezen, wist je dat het niet lukt. Je kan een kopie van de site maken, printscreen of whatever, maar dan heb je kopieen van de thumbnails, van minimale kwaliteit dus.
Rechtsklikken op de pictures levert geen submenu op waarin je zou kunnen kiezen voor: Afbeelding opslaan als..

De truuk met het printbestand (het enige wat de site weg wil geven) niet te printen, maar als tiff-bestand op de harde schijf opslaan levert een onbewerkbaar bestand op.

Een suggestie in dit topic om in de map "Tijdelijke internetbestanden" te kijken, kan ook niets opleveren, want in die map worden alleen maar kopieen van bezochte websites opgeslagen. En aan de originele website hebben we al niks...

Dus... het copyright is goed beschermd door de eigenaars van de website. Ze zullen wel moeten, anders krijgen ze geen tekeningen meer, vermoed ik zo.
 
Als je de hele topic had gelezen, wist je dat het niet lukt. Je kan een kopie van de site maken, printscreen of whatever, maar dan heb je kopieen van de thumbnails, van minimale kwaliteit dus.
Rechtsklikken op de pictures levert geen submenu op waarin je zou kunnen kiezen voor: Afbeelding opslaan als..

De truuk met het printbestand (het enige wat de site weg wil geven) niet te printen, maar als tiff-bestand op de harde schijf opslaan levert een onbewerkbaar bestand op.

Een suggestie in dit topic om in de map "Tijdelijke internetbestanden" te kijken, kan ook niets opleveren, want in die map worden alleen maar kopieen van bezochte websites opgeslagen. En aan de originele website hebben we al niks...

Dus... het copyright is goed beschermd door de eigenaars van de website. Ze zullen wel moeten, anders krijgen ze geen tekeningen meer, vermoed ik zo.


Ik heb het net even de pagina opgeslagen en heb gewoon de afbeeldingen in een keurig mapje staan op de harde schijf.
 
Dat wil ik graag leren. Jij kunt de losse afbeelding Roy Keane in bijvoorbeeld Irfanview of Photoshop bewerken?
 
Dat wil ik graag leren. Jij kunt de losse afbeelding Roy Keane in bijvoorbeeld Irfanview of Photoshop bewerken?

Ja dat is mogelijk, de pagina opslaan als webpagina. Dus niet kopiëren met PrintScreen. Als je de pagina hebt opgeslagen heb je manu7.html en de map manu7_files met daarin de jpg-afbeeldingen.
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan