images

Status
Niet open voor verdere reacties.

okeeee

Gebruiker
Lid geworden
3 nov 2005
Bij een plaatje in ie verschijnt ook meteen een teken om het plaatje te vergroten. Hoe kan je dit weghalen?

De functie Grootte van afbeeldingen automatisch aanpassen in- of uitschakelen

1. Klik op Internet-opties in het menu Extra van Internet Explorer.
2. Schakel op het tabblad Geavanceerd het selectievakje Grootte van afbeeldingen automatisch aanpassen in of uit.
3. Klik op OK.

Bron

ah, maar ik wil nog wel dat het plaatje automatisch aangepast wordt, maar dat teken voor vergroten en verkleinen wil ik niet meer zien.

Kijk dan nog eens bij het tabblad Geavanceerd onder Multimedia, mogelijk bedoel je 'Afbeelding slim rasteren.'

Ik krijg het teken voor vergroten nog steeds te zien.

okeeee zei:
ik wil nog wel dat het plaatje automatisch aangepast wordt, maar dat teken voor vergroten en verkleinen wil ik niet meer zien.
Dat gaat zó:

attachment.php

Laatst bewerkt:
Dit heb ik al ingesteld op dezelfde manier. Ik bedoel alleen niet de werkbalk, maar het teken om het plaatje te vergroten.

okeeee zei:
Ik bedoel alleen niet de werkbalk, maar het teken om het plaatje te vergroten.
Dan begreep ik je even verkeerd. :o
Je bedoelt het oranje vierkantje met de blauwe pijltjes.
Als de grootte van afbeeldingen is aangepast krijg je dat altijd te zien als je je muis op zo'n afbeelding zet. Daar is niets aan te doen. Het is zelfs handig, want als je de afbeelding in zijn originele staat wilt zien, kan dat daarmee met één klik. Anders zou je dat via Internet-opties steeds aan moeten passen. De enige manier om dat blokje dus niet te zien is door je muis niet op de afbeelding te zetten.
Of doe zoals ik en laat de grootte van afbeeldingen niet aanpassen - dan zie je dat blokje ook nooit. Ik heb ook een hekel aan dat ding en vaak worden afbeeldingen erg lelijk als ze verkleind zijn. :)

Nou ik ga het niet meer snappen, bij mij staat het zo en heb nooit last van tekens of wat dan ook.

x5z0w5.gif

gezina zei:
Nou ik ga het niet meer snappen, bij mij staat het zo en heb nooit last van tekens of wat dan ook.
Ik kan je plaatje niet zien, maar als je Werkbalk afbeeldingen weergeven aanvinkt krijg je het ding linksboven te zien als je je muis op de afbeelding zet. Als Grootte van afbeelding aanpassen is aangevinkt krijg je het ding rechtsonder te zien als je met de muis op een afbeelding gaat staan waarvan de grootte is aangepast. TS bedoelde die laatste.

attachment.php

Laatst bewerkt:
Ik snap je wel maar je kan/kon mijn plaatje niet zien, dan maar even zo:

attachment.php

Aijn, we wachten maar even op de TS. :)

Bijlagen

• x5z0w5.gif
    x5z0w5.gif
    4,6 KB · Weergaven: 55
gezina zei:
Ik snap je wel maar je kan/kon mijn plaatje niet zien, dan maar even zo:
attachment.php
Dat klopt dan toch.
Ze staan bij jou allebei niet aangevinkt, dus dan zie je allebei die dingen niet. :)
Ik heb het ook zo ingesteld, want ik wil die balk/knop ook niet in mijn foto's.

:D Nou dan moet het idd nu wel lukken bij de TS! Leuker kunnen we het niet maken, wél makkelijker. :thumb:

Ik bedoel idd dat teken ja, die kan je dus niet weghalen? Of anders moet ik de afbeelding niet automatisch aanpassen. Mja

okeeee zei:
Ik bedoel idd dat teken ja, die kan je dus niet weghalen? Of anders moet ik de afbeelding niet automatisch aanpassen. Mja
Maakt niet eens zoveel uit hoor aan- of uitgevinkt, ik merk er geen klap, staat bij mij al jaaaaaren zo. Het enige voordeel is dat je dat aanpasingsschermpje niet meer krijgt en daar ga ik voor. Of er er idd niet met de muis op gaan staan zoals Guus al zo treffend meldt. :D

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan