Bekijk de onderstaande video om te zien hoe je onze site als een web app op je startscherm installeert.
Opmerking: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Dat gaat zó:okeeee zei:ik wil nog wel dat het plaatje automatisch aangepast wordt, maar dat teken voor vergroten en verkleinen wil ik niet meer zien.
Dan begreep ik je even verkeerd.okeeee zei:Ik bedoel alleen niet de werkbalk, maar het teken om het plaatje te vergroten.
Ik kan je plaatje niet zien, maar als je Werkbalk afbeeldingen weergeven aanvinkt krijg je het ding linksboven te zien als je je muis op de afbeelding zet. Als Grootte van afbeelding aanpassen is aangevinkt krijg je het ding rechtsonder te zien als je met de muis op een afbeelding gaat staan waarvan de grootte is aangepast. TS bedoelde die laatste.gezina zei:Nou ik ga het niet meer snappen, bij mij staat het zo en heb nooit last van tekens of wat dan ook.
Dat klopt dan toch.gezina zei:Ik snap je wel maar je kan/kon mijn plaatje niet zien, dan maar even zo:
![]()
Of je muis er niet op zetten.okeeee zei:die kan je dus niet weghalen? Of anders moet ik de afbeelding niet automatisch aanpassen. Mja
Maakt niet eens zoveel uit hoor aan- of uitgevinkt, ik merk er geen klap, staat bij mij al jaaaaaren zo. Het enige voordeel is dat je dat aanpasingsschermpje niet meer krijgt en daar ga ik voor. Of er er idd niet met de muis op gaan staan zoals Guus al zo treffend meldt.okeeee zei:Ik bedoel idd dat teken ja, die kan je dus niet weghalen? Of anders moet ik de afbeelding niet automatisch aanpassen. Mja
We gebruiken essentiële cookies om deze site te laten werken, en optionele cookies om de ervaring te verbeteren.