Imagespray.nl

Status
Niet open voor verdere reacties.

imagespray

Nieuwe gebruiker
Lid geworden
7 jul 2008
Hallo

Eigenlijk kom ik niet op zoveel forum's.. maar nu heb ik een website gemaakt die een tegenhanger van Imageshack is.

Natuurlijk heb ik geen fancy layout, dat boeit me allemaal niet.. het is beter naar mijn mening en naar de mening van velen.

Wat imagespray te bieden heeft:
- Geen reclame
- Ongelimiteerd uploaden
- Tot 8 MB per bestand
- Veel extensies

Je kunt imagespray hier bezoeken.

Hartelijk dank. Ik hoor graag jullie mening en opbouwende kritiek!

Groeten,
Caspar

Laatst bewerkt:
Ik heb je site even bekeken. Geen fancy layout zeg je? Ik vind hem redelijk fancy!

Ik heb geprobeert een groot bestand te uploaden, na 20 seconden zoals de voorwaarde zegt krijg ik inderdaad een time out. Het zou wat vriendelijker zijn mij door te verwijzen naar een pagina die zegt dat het uploaden te lang duurt. Een bestand dat niet in de lijst genoemd werd uploaden lukt ook niet, maar ook daar word geen bericht gegeven wat ik fout doe.

Na het uploaden van een plaatje heb ik hem weer geprobeert te verwijderen.
De rapportage is gelukt Het versturen van uw report is gelukt.
U zult binnen 48 uur een mailtje terug krijgen.

Een mailtje? Jullie hebben mijn mail adres niet eens.

Overigens werkt jouw dingetje iets sneller dan imageshack, die ik regelmatig gebruik. Als ik garrantie kan krijgen dat plaatjes minstens een jaar beschikbaar blijven(de voornaamste reden waarom ik imageshack gebruik) zal ik Imagespray gaan gebruiken, maar omdat ik vrees dat dat er niet in zit blijf ik voorlopig hangen op Imageshack.

Een vriend van mij heeft trouwens ook een keer dit gemaakt. Neem een kijkje, misschien kan je er wat van leren! http://imagehost.ensellitis.com/login.php

Lollige

Ik heb je site even bekeken. Geen fancy layout zeg je? Ik vind hem redelijk fancy!
Bedankt!

Ik heb geprobeert een groot bestand te uploaden, na 20 seconden zoals de voorwaarde zegt krijg ik inderdaad een time out.
Dat heeft met je browser instellingen te maken. De instellingen van de server staan op 20 minuten

Een mailtje? Jullie hebben mijn mail adres niet eens.
Ehm.. ja.. :o
Dat heb ik aangepast. Bedankt.

Als ik garrantie kan krijgen dat plaatjes minstens een jaar beschikbaar blijven(de voornaamste reden waarom ik imageshack gebruik) zal ik Imagespray gaan gebruiken, maar omdat ik vrees dat dat er niet in zit blijf ik voorlopig hangen op Imageshack.
Hij is al 5 maanden online met een uptime van 99,92%... maar ik wil graag verbeteren en daarom kom ik bijv. hier. En het aantal uploads rolt op wielletjes, maar ik zie liever een straaljager.

Bedankt voor al uw comments ;)

Laatst bewerkt door een moderator:
Hm, mischien ligt het aan mij, maar ik uploade 1 bestand (bmp), kreeg m te zien, maar als ik nu op 'toon mijn online bestanden' klik, staat er dit:
U heeft nog geen bestanden geupload.
Mocht dit wel zo zijn, druk dan op de F5 toets.
Keer terug naar de index pagina
F5 haalt niets uit, na een cache-delete ook niet....

Verder leuke site, ziet er strak uit. Netjes.

9 De geuploadde bestanden worden eigendom van Imagespray
De eigenaar van Imagespray mag alles doen met de bestanden die worden geupload.

Het is nog al niet wat dat je op deze manier de copyrights over wilt nemen van foto's die mensen bij jouw storen.

Frans

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan