Ik ben onlangs tot de conclusie gekomen dat outlook2007 niet zo goed om kan met 2 IMAP accounts. 
Ik heb verschillende gebruikers (in WIN VISTA) en had eerst dus in een eerste WIN-gebruiker 2 IMAP accounts aangemaakt.
Omdat dit problemen gaf heb ik in een andere WIN-gebruiker gezien of 1 IMAP account wel ok was, deze IMAP account was ook bij de eerste WIN-gebruiker ingesteld.
Normaal zou dit geen probleem mogen geven omdat je toch ook van 2 verschillende PC's dezelfde IMAP gegevens kan opvragen.
Toen ik dus het probleem kende dacht ik om alle IMAP accounts te verwijderen, toen ik echter de laatste wou verwijderen en dus via het menu EXTRA in outlook naar accountinstellingen ging, bleek dat er geen IMAP account meer in stond terwijl je in Outlook zelf de mappen van deze IMAP nog steeds ziet staan. :shocked:
Dus heb ik via EXTRA/accountinstellingen terug die IMAP account aangemaakt om de mappen zo uit Outlook te krijgen.
Dit zorgde echter voor een 2e set mappen voor deze IMAP account en in het venster accountinstellingen staat dus maar 1 IMAP account...
Dit is een lang verhaal en het komt er dus op neer dat ik IMAP mappen zie in Outlook terwijl hier geen account meer beschikbaar voor is, zodoende dat ik deze niet meer kan verwijderen.
Kan iemand mij hier mee helpen, want dit is echt wel vervelend.
Uiteraard kan ik de IMAP gegevens steeds bereiken via de webmail maar zou dit toch graag in Outlook terug in orde krijgen.
Dus alle hulp is welkom. :thumb:
Met vriendelijke groeten,
Trace7r.

Ik heb verschillende gebruikers (in WIN VISTA) en had eerst dus in een eerste WIN-gebruiker 2 IMAP accounts aangemaakt.
Omdat dit problemen gaf heb ik in een andere WIN-gebruiker gezien of 1 IMAP account wel ok was, deze IMAP account was ook bij de eerste WIN-gebruiker ingesteld.

Normaal zou dit geen probleem mogen geven omdat je toch ook van 2 verschillende PC's dezelfde IMAP gegevens kan opvragen.
Toen ik dus het probleem kende dacht ik om alle IMAP accounts te verwijderen, toen ik echter de laatste wou verwijderen en dus via het menu EXTRA in outlook naar accountinstellingen ging, bleek dat er geen IMAP account meer in stond terwijl je in Outlook zelf de mappen van deze IMAP nog steeds ziet staan. :shocked:
Dus heb ik via EXTRA/accountinstellingen terug die IMAP account aangemaakt om de mappen zo uit Outlook te krijgen.
Dit zorgde echter voor een 2e set mappen voor deze IMAP account en in het venster accountinstellingen staat dus maar 1 IMAP account...

Dit is een lang verhaal en het komt er dus op neer dat ik IMAP mappen zie in Outlook terwijl hier geen account meer beschikbaar voor is, zodoende dat ik deze niet meer kan verwijderen.

Kan iemand mij hier mee helpen, want dit is echt wel vervelend.
Uiteraard kan ik de IMAP gegevens steeds bereiken via de webmail maar zou dit toch graag in Outlook terug in orde krijgen.
Dus alle hulp is welkom. :thumb:
Met vriendelijke groeten,
Trace7r.