IMAP probleem en MFC800.DLL ontbreekt wat te doen

Status
Niet open voor verdere reacties.

eus18

Gebruiker
Lid geworden
25 feb 2008
Hallo,

Ik zit met 2 problemen.
Telkens als ik mijn systeem opstart krijg ik de melding dat het bestand MFC800.DLL ontbreekt. Ik weet niet hoe ik dit probleem kan oplossen / wegwerken.
Daarnaast kan ik sinds kort niet meer bijvoorbeeld een word document gelijk via Outlook versturen. Krijg de melding dat er een IMAP probleem is ?????

Graag jullie reactie en mogelijke oplossingen.

Alvast bedank141129 IMAP-storing.jpg141129.Ontbreken MFC800.DLL bestand.jpg

Download eerst Malwarebytes en ADWCleaner eens en laat deze een volledige scan doen en opruimen wat er gevonden is.

Wat betreft je Outlook vraag, deze kan je beter in de Outlook sectie apart plaatsen en uit deze vraag halen.

ADWCleaner geeft conflict met mijn ESET Smart Security

WAt nu??

Eset even uitzetten.
Malwarebytes al gedraaid ?

Laatst bewerkt:
Heb ESET uitgezet maar blijf dezelfde melding krijgen dat het niet geïnstalleerd kan worden.?!?!?

Er zijn geen kwaadaardige items gedetecteerd! In logboek staat ook niets.

Wat betreft de infectie (ik ga ervan uit dat dat het is als ik het zo lees op Google) raad ik je het volgende aan.
Je kan denk ik nu het beste naar www.hijackthis.nl gaan en daar een Hijackthis log plaatsen. Experts zullen hem analyseren en je verder helpen aan de hand van de uitkomsten.
Ik zou je willen vragen hier de link naar je topic aldaar te plaatsen zodat wij mee kunnen lezen. Ik zou dat zeer op prijs stellen.

Wat heb je met de vraag over Outlook gedaan ? Heb je daar al een eigen vraag van gemaakt in de Outlook sectie ?

deinstalleer je outlook eerst eens en ga er met Ccleaner erover en verwijder nadien alles wat met outlook te maken heeft in je program files en dan installeer je opnieuw outlook en check dan is of het terug normaal werkt?
wat voor windows heb je trouwens?

Mijn besturingssysteem is Windows 7.
Heb nog niets gehoord van Hijackthis.nl trouwens!!

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan