IMApp.exe

Status
Niet open voor verdere reacties.

Jacques0506

Gebruiker
Lid geworden
11 jul 2006
Berichten
11
Hallo,

Ik heb sinds 2 dagen een probleem met mijn p.c.
Bij het opstarten start automatisch het internet, de msn en incredimail, echter ik kan incredimail niet openen om te zien wat er is binnengekomen aan post.
Nu ben ik er zelf wel achter gekomen dat als ik via WINDOWS TAAKBEHEER, daarna bij PROCESSEN, de taak beeindig met de naam IMApp.exe, ik mijn pc wel verder gewoon kan gebruiken.
Alleen in de incredimail kom ik dus niet meer in.

Wie heeft dit probleem ook (gehad) en kan mij hier een goede tip geven zodat e.e.a. opgelost kan worden.

Bij voorbaat dank.
 
kijk eens even hier en hier. Als het hiermee niet lukt lijkt mij het beste om incredimail volledig te verwijderen en opnieuw te installeren.
 
Laatst bewerkt:
Allereerst bedankt voor je reactie, maar ik krijg geen foutmelding zoals bij HIER vermeld staat.
Ik ben er net trouwens achter gekomen dat ik wel in mijn inbox kan via NETMAIL (dit staat op de startpagina van hetnet).
Maar dit is natuurlijk niet de oplossing.
 
Heb je ook naar de tweede link gekeken?
Dat je met NETMAIL je inboxen kan openen is vrij logisch vermits het probleem in ncredimail zit en niet in je inboxen.
 
Bij de verkenner krijg ik inderdaad deze map te zien, en heb hem eerst geopend (maar het cpu gebruik van imapp.exe stijgt meteen naar boven de 75, zodat verder weer niks met de pc gedaan kan worden)
Een nieuwe snelkoppeling heb ik ook geprobeerd, maar het resultaat is hetzelfde.
 
Dat blijft stijgen, en kan dan niets meer doen op internet of msn b.v.
Ook van incredimail krijg ik dan alleen de beginpagina, en kan niet b.v. van de inbox naar de outbox of deleted items gaan omdat hij helemaal vast komt te zitten.
 
hier heb ik nog een gelijkaardig probleem gevonden. Ik zou inderdaad ook eens zoeken naar spywere. Let er wel op als je een hijackthis logje maakt niet meer op helpmij mag. Dit moet je op www.nucia.nl plaatsen. Maar ik zal eerst eens met adware en S&D proberen en met ewido
 
Ook ad aware had ik al laten lopen, evenals de cookies verwijderd, tijdelijke internetbestanden verwijderd, msn geschiedenis, schijfdefragmentatie, maar het resultaat is hetzelfde, helaas.
 
Heb je het al geprobeerd volledig te verwijderen en vervolgens opnieuw te installeren?
 
.

Nee, dat wilde ik ook als laatste mogelijkheid doen. Ik hoop eigenlijk dat er andere zijn die dit probleem ook hebben (gehad) zodat die mij eventueel zouden kunnen helpen.
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan