spiritual89
Gebruiker
- Lid geworden
- 14 jul 2006
Ik heb voor mijn zoontje een LG P920 die ik wilde gaan flashen met een custom rom. Heb dit op mijn eigen telefoon (en voorgaande telefoons) ook gedaan omdat het een nieuwere Android versie nodig had om met zijn Sinterklaas cadeau te kunnen spelen. Dit is dus een op afstand bestuurbare auto. Met mijn S3 ging het spelen prima dus ik dacht laat ik hem flashen. Zo gezegd zo gedaan maar toen begon de ellende. Ik weet niet meer naar welke versie ik hem heb geflashed maar om een lang verhaal kort te houden, het IMEI nummer is weg! Momenteel is hij weer terug naar stock rom (Android versie 2.3.5) omdat ik dacht dat hij dan misschien weer terug zou zijn. Maar helaas.
Ik heb bijna alle opties geprobeerd die op de xda-developers forum staan maar nog steeds niet gelukt. Ook LG zelf om raad gevraagd maar daar konden zij mij ook niet helpen. Het schijnt ook zo te zijn dat het illegaal is als je met IMEI nummers rommelt, maar mijn IMEI nummer staat binnen in de telefoon en is te zien als je de batterij weg haalt. Hoe krijg ik deze terug? Ik ben nu al ruim 3 weken bezig en begin nu toch wel hopeloos te worden.
Ik krijg ook steeds vreemd genoeg een sms wat luid:
Berichtenlocatiefoon Afzender: Zoë (mijn dochter)
IMEI: ............................... (hier staat dan een IMEI nummer)
Wat is dit dan?
Wie o wie helpt mij uit de brand. Een hopeloze vader die zijn zoontje wilt helpen
Ik heb bijna alle opties geprobeerd die op de xda-developers forum staan maar nog steeds niet gelukt. Ook LG zelf om raad gevraagd maar daar konden zij mij ook niet helpen. Het schijnt ook zo te zijn dat het illegaal is als je met IMEI nummers rommelt, maar mijn IMEI nummer staat binnen in de telefoon en is te zien als je de batterij weg haalt. Hoe krijg ik deze terug? Ik ben nu al ruim 3 weken bezig en begin nu toch wel hopeloos te worden.
Ik krijg ook steeds vreemd genoeg een sms wat luid:
Berichtenlocatiefoon Afzender: Zoë (mijn dochter)
IMEI: ............................... (hier staat dan een IMEI nummer)
Wat is dit dan?
Wie o wie helpt mij uit de brand. Een hopeloze vader die zijn zoontje wilt helpen