IMG bestand

Status
Niet open voor verdere reacties.
had ik niet gemeld maar wel geprobeerd maar die gaf ook een foutmelding dus waarschijnlijk was ie beschadigd ,
In nero is het toch gewoon branden als image want de uitleg op jou site gaat niet op voor de versie van nero die ik heb:(

Ik zit nu ff te kijken met alcohol maar ik had met dvd decryptor alleen het bin file gebrand en niet het cue meegenomen ik heb de foutmelding toen genegeerd als ik dat met alcohol doe geeft ie ook een foutmelding.
Maar als ik het cue bestandselecteer neemt ie gelijk het bin mee en geeft alleen geen foutmelding:o
Maar ik vind nog steeds zo'n bin bestand klein ivm een dvd hoe komt dit?????

nee helaas weer een dvd naar de kl**e :(
Ik heb em nog zonder subs in dvd bestand gaan we die maar kijken:confused:

ben bang dat het file of fake is of gewoon echt niet inorde.
zeker na alles wat je geprobeerd hebt

op ftd heb ik er tot nog geen klachten over gelezen. kan het misschien nog eens proberen hij stond er nog op :)

Hoi Tazman

Ik heb em opnieuw binnengehaald maar is toch hetzelfde de cue file geeft aan dat het bestand mode 2 is en dvd decrypter zegt hetzelfde .
En vervolgens zegt dvddecrypter dat de dvd waar ik em op wil zetten mode 1 is en dat het waarschijnlijk niet gaat werken en dat klopt
Ik gebruik + moet ik misschien voor dit geval ff een - dvd halen

met + of - heeft het niets te maken wel met de manier waarop je brandprogramma ingesteld staat.
je zult dus moeten kijken of je het programma zo kunt instellen dat hij gaat branden in mode 2

heb nu weer een film in bin en met branden nero dvddecrypter of alcohol zelfde soort foutmelding .
Nero zegt verkeerde schijf media moet cd zijn?

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan