.img en .mdf

Status
Niet open voor verdere reacties.

sancon

Gebruiker
Lid geworden
30 nov 2000
Berichten
26
Hallo allemaal,

Sinds kort heb ik op mijn harde schijf 2 grote bestanden gekopieerd.
Te weten: ééntje van een .img-bestand en de andere is er één van een .mdf-bestand.
Welke programma of toepassing moet ik erbij gebruiken om deze 2 bestanden te kunnen openen?
Wie kan mij hierbij helpen?

sancon
 
Alcohol120%
DeamonTools of dvddecrypter ;)
 
.img en mdf-bestanden

Hoi Ibiza en Bandit123,

Hartstikke bedankt voor het noemen van Alcohol 120% en/of Deamon Tools, ik heb zelf daarna Alcohol120% op mijn schijf geïnstalleerd en verder?
Wat moet ik nu doen met Alcohol120%, is het de bedoeling dat ik soms moet gaan branden of zo?
Ik snap het niet, ik wil gewoon desbetreffende bestanden van mijn harde schijf kunnen openen en spelen of weet ik allemaal niet wat. Help mij 's op weg met Alcohol120%, zodat ik verder met mijn .img- en .mdf-bestanden kan, s.v.p!

Alvast bedankt

sancon
 
Dus het is een .IMG Bestand waar data opstaat IMG Tool Messchien staat op GTA Games Lol.,, is voor een GTA bestand gta3.img maar je kan alle img's ermee openen
 
Ff verplaatst naar een beter passende sectie :)

In alcohol kies je voor het branden van een image en selecteer dan je .mdfbestand.
Hetzelfde kan je met .img (clone cd), .iso, .nrg enz enz doen.

Als je ze vanaf je hd wil spelen, dan heb je een virtuele drive nodig, zoals daemontools.
Dan kies je mounten, selecteer je imagebestand en de pc denkt dat die cd/dvd in de drive zit.
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Steun Ons

Nieuwste berichten

Terug
Bovenaan Onderaan