imgburn ziet bestanden niet ?

Status
Niet open voor verdere reacties.

lobbie

Gebruiker
Lid geworden
18 nov 2006
Heb een probleem met branden,als ik de video_ts bestanden map aan klik, en hem dan open ziet imgburn geen files staan, heel vreemd ?

Want die bestanden staan er toch echt in verkenner
Wie ?

:shocked::shocked::shocked:

Ik heb dan het vermoden dat je de verkeerde modus hebt geselecteerd.
Als je kiest voor image schrijven klopt het idd dat hij dan deze bestanden niet laat zien.
Kies de modus schrijf bestanden/mappen, selecteer dan de audio en ts mappen, imgburn zal dan automatisch de dvdvideoschrijf protocolen hanteren.

misschien omdat deze niet ondersteund worden door imgburn...

ImgBurn supports a wide range of image file formats - including BIN, CCD, CDI, CUE, DI, DVD, GI, IMG, ISO, MDS, NRG and PDI.

misschien omdat deze niet ondersteund worden door imgburn...

ImgBurn supports a wide range of image file formats - including BIN, CCD, CDI, CUE, DI, DVD, GI, IMG, ISO, MDS, NRG and PDI.

Niet helemaal de juiste info.

Citaat van de makers:
Van oorsprong is ImgBurn alleen voor het branden van image-bestanden. Tegenwoordig is het een compleet en veelzijdig brandprogramma waarmee u ook audio, video en data cd's, dvd's en blu-ray kunt branden.

Het programma ondersteunt zeer veel image-bestandsformaten, zoals BIN, CUE, DI, DVD, GI, IMG, ISO, MDS, NRG en PDI. Verder kan ImgBurn audio cd's branden van AAC, APE, FLAC, M4A, MP3, MP4, MPC, OGG, PCM, WAV, WMA en WV bestanden.

Ook kunt u het gebruiken om video dvd's (van een VIDEO_TS map), HD video dvd's (van een HVDVD_TS map) en Blu-ray video dvd's (van een BDAV/BDMV map) te maken.

Niet helemaal de juiste info.

Citaat van de makers:
Van oorsprong is ImgBurn alleen voor het branden van image-bestanden. Tegenwoordig is het een compleet en veelzijdig brandprogramma waarmee u ook audio, video en data cd's, dvd's en blu-ray kunt branden.

Het programma ondersteunt zeer veel image-bestandsformaten, zoals BIN, CUE, DI, DVD, GI, IMG, ISO, MDS, NRG en PDI. Verder kan ImgBurn audio cd's branden van AAC, APE, FLAC, M4A, MP3, MP4, MPC, OGG, PCM, WAV, WMA en WV bestanden.

Ook kunt u het gebruiken om video dvd's (van een VIDEO_TS map), HD video dvd's (van een HVDVD_TS map) en Blu-ray video dvd's (van een BDAV/BDMV map) te maken.

kijk zo leer ik ook weer eens wat bij.... thanks!

Ik heb dan het vermoden dat je de verkeerde modus hebt geselecteerd.
Als je kiest voor image schrijven klopt het idd dat hij dan deze bestanden niet laat zien.
Kies de modus schrijf bestanden/mappen, selecteer dan de audio en ts mappen, imgburn zal dan automatisch de dvdvideoschrijf protocolen hanteren.

Die heb ik juist geselcteerd, heb trouwens ook een probleem met ashampoo, daar krijg ik de melding "mediafout"

heb ondertussen andere soort bestanden geprobeerd (mp3), en die ziet die ook niet

Met imagebestanden branden kirjg ik deze melding !

W 13:32:17 Retry Failed - Reason: Power Calibration Area Is Full

Laatst bewerkt:
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan