IMGBurn

Status
Niet open voor verdere reacties.

blastfire

Gebruiker
Lid geworden
13 sep 2006
ik had vanmiddag een nieuwe dual layer brander gekocht en juist geinstalleerd maar ik probeerde zojuist een xbox 360 iso met .dvd file en hij liep goed tot de helft en toen kreeg ik een error nu heb ik dus een duren dvd duallayer vergooit.

kan iemand me helpen wil graag een xbox 360 game brand

error1lo0.jpg

Laatst bewerkt:
Probeer de spellen op max. 2x te branden, sneller dan gaat het fout. En welke schijfjes gebruik je ?

heb ik al geprobeert en heb Ricoh schijfjes

Brander: Pioneer d111

jhvujkmz3.jpg

Laatst bewerkt:
Je kan proberen de iso uit te pakken op je harde schijf (bijvoorbeeld met winrar of met isobuster). Als dat zonder fouten gaat: Probeer dan die mappen en bestanden eens te brnaden.

oke maar ik denk ook dat hij de tweede laag niet pakt van de dvd dual layer.
meschien heb ik oude firmware.

Voordat je nog 700 andere programma's en methodes gaat proberen, zou je eerst dit even moeten controleren:

• Ga naar Start >> Instellingen >> Configuratiescherm >> Systeem.
  • Ga naar het tabblad Hardware en druk op de knop Apparaatbeheer.
  • Onder de IDE ATA/ATAPI-controllers zul je de naam Primair IDE-kanaal terugvinden, klik er met rechts op en neem Eigenschappen. Bij het tabblad geavanceerde modus moet je me eens zeggen wat daar staat bij Overdrachtsmodus.

Over de firmware, die is sinds april 2006 niet meer bijgewerkt door de fabrikant, dus ik weet niet of het daaraan kan liggen. Je kunt hem eens opnieuw downloaden en installeren als je wil. Het kan altijd zijn dat hij corrupt is geworden op een bepaalde manier.

Ik ben allereerst wel even benieuwd welke Ricoh schijfjes precies gebruikt worden...

bestansyp9.jpg

dat is alles wat er staat, en die ricoh schijfjes zijn deze.

ricohju8.jpg

Ik heb nieuwe firmware geinstalleerd en met isobuster mijn bestand geopend maar ik kreeg toen dit te zien.

sdgdsfdfnz4.jpg

Wat moet ik doen als dat klaar is?

Laatst bewerkt:
Opgelost het lag aan mijn firmware nu doet ie het uitstekend bedankt voor jullie hulp.

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan