Import data in a RunTime Database.

Status
Niet open voor verdere reacties.

Michel1955

Gebruiker
Lid geworden
28 feb 2014
Hi,

Hopelijk kan iemand mij helpen.
Ik heb een PC met een Microsoft Office 2007 en hierop een Access DB, gesplit in een frontend en een backend (Conf_1).
Ik heb van deze frontend en backend een lege RunTime 2013 gemaakt (Conf_2).
Ik zou nu de data van de backend Conf_1 in de Backend van Conf_2 moeten krijgen.
Is dit mogelijk?
Ik kan de DB van Conf_1 niet op de Conf_2 plaatsen omdat hier geen Office op staat.

Tx en groeten

Een naamgenoot help ik natuurlijk altijd :). Maar ik snap je vraag niet helemaal; een Backend is (bij mij) altijd een gewone mdb of accdb. Volgens mij is er ook geen reden om daar een runtime van te maken. Dus wat is het probleem precies?

Hi,

Deze Backend is op de PC waar een Office 2007 op is geïnstalleerd inderdaad een accdb, maar ik wens de frontend en de backend als een accde (dewelke ik reeds heb aangemaakt) te installeren op een PC zonder Office en dan moet ik de data zien in de backend-accde te krijgen.

Je kunt toch ook een runtime versie uitrollen? Kost niks, en je houdt een flexibel systeem waar de gebruikers niks aan kan verklooten en die toch door jou simpel is te onderhouden. Bij een accde snij je jezelf alleen maar in de vingers.

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan